تریلر انیمه Sand Land منتشر شد

به تازگی تریلری از انیمه Sand Land منتشر شده که یکی از آخرین اقتباس‌ها از آثار «آکیرا توریاما»، خالق مجموعه دراگون بال به شمار می‌رود.

پس از خبر ناگوار درگذشت آکیرا توریاما که چندی پیش اعلام شد؛ همه طرفداران مدیوم‌های مانگا و انیمه را شوکه کرد. «آکیرا توریاما» تاثیر قابل توجهی در صنعت انیمه و حتی در حوزه بازی‌های ویدیویی داشته؛ اما امروز خبری منتشر شده که می‌تواند طرفداران این خالق بزرگ را شاد و به مخاطبین جدیدی که به دنیای انیمه وارد می‌شوند، معرفی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Sand Land منتشر شد

چندی پیش تریلر انیمه سند لند منتشر شد که بر اساس مانگایی به همین نام و نوشته «آکیرا توریاما» ساخته شده است. اگرچه سال گذشته شاهد پخش نسخه سینمایی این مجموعه بودیم، اما اینبار نوبت به نسخه سریالی با 13 قسمت رسیده که برای پخش در سرویس استریم دیزنی پلاس برنامه‌ریزی شد. در ادامه می‌توانید تریلر این سریال جدید را مشاهده کنید.

نکته مهم برای طرفداران «آکیرا توریاما» این است که یک بازی ویدیویی نیز بر اساس این مجموعه در حال ساخت است. دموی رایگان این بازی امروز منتشر شده است و می‌توانید آن را در پلتفرم‌های مختلف تجربه کنید. در تاریخ 20 مارس (1 فروردین 1403)، همزمان با پخش 7 قسمت از سریال سند لند در سرویس استریم دیزنی پلاس، قسمت‌های باقی‌مانده هفتگی منتشر خواهند شد و علاقه‌مندان به آن قادر خواهند بود از آن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتشار تریلر انیمه Sand Land چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *