تریلر سریال Under The Bridge منتشر شد

«لیلی گلدستون» و «رایلی کیو گلدستون» در تریلر سریال Under The Bridge حضور دارند. «گلدستون» بعد از بازی در فیلم «اسکورسیزی»، در این سریال بازی خواهد کرد.

صبح امروز، شبکه «هولو» (Hulu)، تریلر Under The Bridge که یک اثر جنایی و هیجان‌انگیز است را با حضور بازیگران برجسته‌ای مانند «رایلی کیو» و «لیلی گلدستون» منتشر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Under The Bridge به انتشار در آمد

«لیلی گلدستون» که تا چندی پیش به عنوان نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول در فیلم قاتلان ماه گل شناخته می‌شد، در این سریال حضور دارد. در تریلر سریال زیر پل مشاهده کردیم که او نقش یک مأمور پلیس را بازی می‌کند که سعی در حل پرونده قتل یک نوجوان 14 ساله که توسط «وریتیکا گوپتا» می‌شود، ایفای نقش کند.

«رایلی کیو» در این سریال، نقش یک نویسنده به نام «ربکا گادفری» دارد و در کتابش با متهمین پرونده مصاحبه می‌کند. تریلر نشان می‌دهد که «گادفری» برای اجرای عدالت برای خانواده نوجوان، خود را به خطر می‌اندازد. «آرچی پنجابی» نیز به عنوان یکی از بازیگران این سریال حضور خواهد داشت.

 

سریال زیر پل توسط «کوین شفرد» به تصویر کشیده شده و تهیه‌کنندگان اجرایی آن «سمیر مهتا»، «لیز تیگلار»، «استیسی سیلورمن»، «گیتا پاتل» و «تارا دانکن» هستند. همچنین، «گادفری» نیز به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه فعالیت داشته است.

«جینا گامل» و «رایلی کیو» نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی مشغول به کار خواهند بود. این سریال توسط شرکت «ABC Signature» تولید می‌شود و کارگردانی آن بر عهده «گیتا پاتل» است. «هولو» سریال زیر پل را در تاریخ 17 آوریل 2024 (29 فرودین 1403) به روی آنتن می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Under The Bridge منتشر شد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *