فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب به صورت یک ریبوت خواهد بود

«جری بروکهایمر»، تهیه‌کننده فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب ، در مصاحبه اخیر خود با ComicBook.com گفت که برنامه فعلی این است که مجموعه محبوب و ماجراجویی خود را دوباره راه‌اندازی کند.

این تهیه‌کننده، نزدیک به سه سال پیش، این فرانچایز را با مبلغ 4.5 میلیارد دلار، به دیزنی فروخت. «بروکهایمر» در حال طرح سوالی در مورد آینده فرنچایزهای موفق خود بود که شامل تاپ گان با بازی تام کروز نیز می‌شود. او گفت:

گفتنش سخت است؛ زیرا با تاپ گان، می‌توانی داستان را به گونه‌ای مرتبط پیش ببری؛ اما ساخت دنباله دزدان دریایی کارائیب سخت است ما آن را دوباره راه‌اندازی می‌کنیم. با این کار، لازم نیست برای بازیگران خاصی منتظر بمانیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب به صورت یک ریبوت خواهد بود

نظر «بروکهایمر» در رابطه با آینده فیلم Pirates of the Caribbean ، مشخص کرد که احتمالاً تیم بازیگری به صورت کلی عوض شوند و «جانی دپ» در نقش کاپیتان «جک اسپارو» باز نخواهد گشت. او تا کنون تیتر اصلی همه فیلم های دزدان دریایی کارائیب بوده است.

ورایتی در تابستان 2020 گزارش داد که دیزنی در مراحل اولیه ساخت دو فیلم «دزدان دریایی»، یکی راه‌اندازی مجدد به رهبری «مارگو رابی» و دیگری ششمین فیلم در فرانچایز اصلی نوشته «کریگ ممیزن» و «تد الیوت» قرار دارد؛ اما با توجه به این صحبت‌ها، امکان ساخت قسمت ششم، وجود نخواهد داشت.

فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب

آخرین فیلم دزدان دریایی، در سال 2017 اکران شد. «مارگو رابی» در نوامبر 2022 به Vanity Fair گفت که او که توسط نویسنده «پرندگان شکاری» احضار شده و دیگر نمی‌تواند در فیلم جدید این مجموعه حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *