تریلر فیلم Unfrosted: The Pop-Tart Story منتشر شد + تاریخ اکران

نتفلیکس تریلر فیلم Unfrosted: The Pop-Tart Story به کارگردانی «جری ساینفلد» را منتشر کرد و در طی این خبر تاریخ اکران آن اعلام شد.

به گفته «نتفلیکس»، خلاصه داستان فیلم Unfrosted به این صورت است که «کلگز» و «پست»، دو رقیب سریالی، به رقابت برای ایجاد یک شیرینی خانگی می‌پردازند که وعده صبحانه را برای همیشه تغییر خواهد داد. داستانی از آرزوها، خیانت، شکر و پستچیان تهدیدکننده که بازیگر اصلی آن، نویسنده و کارگردان، «جری ساینفلد» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Unfrosted: The Pop-Tart Story

همانطور که «Tudum» در صفحه رسمی Unfrosted اعلام کرد، «ساینفلد» سال‌هاست که درباره داستان تولید پاپ‌تارت فکر می‌کند. به عنوان مثال، در سال 2018 در یک پست توییتر ایده هنری خود را اعلام کرد. او گفت:

یک زمانی فکر می‌کردم که فیلمی در مورد اختراع پاپ‌تارت بسازم.

در ادامه تریلر Unfrosted: The Pop-Tart Story را مشاهده خواهید کرد:

علاوه بر «ساینفلد»، این فیلم بازیگران معروف دیگری نیز دارد که شامل «ملیسا مک‌کارتی»، «جیم گافیگان»، «ایمی شومر»، «هیو گرانت»، «مکس گرینفیلد»، «کریستین اسلیتر»، «بیل بر»، «دانیل لوی»، «جیمز مارسدن»، «جک مک‌برایر»، «توماس لنون»، «بابی موینیهان»، «آدریان مارتینز»، «سارا کوپر» و «فرد آرمیسن» هستند.

«ساینفلد»، فیلنامه این اثر را به همراه «اسپایک فرستن»، «بری ماردر» و «اندی رابین» نوشته است. Unfrosted نخستین فیلم به کارگردانی او خواهد بود. فیلم Unfrosted در تاریخ 3 می 2024 (14 اردیبهشت 1403)، در شبکه «نتفلیکس» به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Unfrosted: The Pop-Tart Story چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *