تریلر سریال The Jinx – Part Two منتشر شد + تاریخ انتشار

اخیراً، شبکه «اچ‌بی‌او» (HBO) تریلر سریال The Jinx – Part Two را منتشر کرده است و طی این موضوع تاریخ پخش آن نیز اعلام شد.

در سال 2015، سریال The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst از شبکه «HBO» به روی آنتن رفت و توانست توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. این سریال در 6 قسمت، به بررسی زندگی «رابرت دورست»، قاتل محکوم شده، می‌پرداخت و روند پیگرد قانونی او را به تصویر کشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال The Jinx – Part Two

انتهای سریال به یکی از پایان‌های بحث‌برانگیزترین در تاریخ شبکه «HBO» تبدیل شد؛ زمانی که «رابرت دورست» در یک میکروفون اعتراف کرد که همه این جنایت‌ها را مرتکب شده است. در نتیجه، «رابرت دورست» مورد تعقیب و دستگیری قرار گرفت و به زندان اعزام شد و در آنجا درگذشت.

در ادامه می‌توانید تریلر The Jinx – Part Two را مشاهده کنید:

حالا پس از 9 سال، شبکه «HBO» قصد دارد قسمت‌های بیشتری از داستان را در قالب سریال The Jinx – Part Two پخش کند و تریلری را برای آن منتشر کرده است. این سریال جدید همانند سریال اصلی که 6 قسمت داشت، مستندسازان را در تحقیقات خود درباره این پرونده دنبال می‌کند و مطالب پنهان، تماس‌های زندان «رابرت دورست» و مصاحبه با شاهدانی که تاکنون حاضر به صحبت نشده بودند را بررسی می‌کند.

پخش این سریال از تاریخ 21 آوریل 2024 (2 اردیبهشت 1403) از شبکه «HBO» و سرویس آنلاین «مکس» آغاز می‌شود و قسمت‌های آن نیز به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Jinx چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *