تریلر فصل سوم سریال Mayor of Kingstown منتشر شد

به تازگی تریلر فصل سوم سریال Mayor of Kingstown با بازی جرمی رنر منتشر شد و به نظر می‌رسد که این بازیگر پس از حادثه برف‌روبی به صحنه بازگشته است.

فصل سوم سریال شهردار کینگزتاون در پلتفرم «پارامونت+»، نشانگر بازگشت بازیگری «رنر» پس از حادثه برف‌روبی در یکم ژانویه 2023 است. «رنر» یک سال پس از آن که به شدت زخمی بود و توسط یک برف‌روب 14300 پوندی زیر گرفته شد، به این مجموعه بازگشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل سوم سریال Mayor of Kingstown

او 38 استخوان شکسته داشت و قفسه سینه‌اش با فلز ساخته شد. همچنین پلاک‌های فلزی در صورت او برای حمایت از حفره چشم و واحد تیتانیوم در یکی از پاهایش نصب گردید.

هنگام بازگشت به صحنه فیلمبرداری، پس از ماه‌ها بازیابی فشرده، ستاره‌ی این سریال اظهار کرد که عصبانی است. او در اینستاگرام نوشت:

امیدوارم این کار برای ما و به خصوص طرفداران واقعاً موفق باشد.

در ادامه تریلر فصل سوم Mayor of Kingstown را مشاهده خواهید کرد:

«جرمی رنر» در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفت:

تمام چیزی که می‌توانم روی آن تمرکز کنم این است. تلویزیون کار بسیار سختی است. بنابراین من در حال حاضر فقط بر روی این موضوع تمرکز می‌کنم و می‌بینم که چگونه در پایان آن نتیجه خواهم گرفت. زیرا اولویت اول هنوز بهبودی و تقویت بدنم است تا بتوانم دوباره سر کار بروم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل سوم سریال Mayor of Kingstown چیست؟ آیا از طرفداران این مجموعه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *