فیلم Alien: Romulus رده‌سنی بزرگسال را دریافت کرد

آخرین فیلم از سری فرانچایز بیگانه با عنوان فیلم Alien Romulus ، رده سنی خود را برای اکران دریافت کرده است و می‌تواند توجه طرفداران قدیمی خود را جلب کند.

فرانچایز بیگانه ، در دهه 1970 با کارگردانی «ریدلی اسکات» آغاز و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای ژانر ترسناک و علمی-تخیلی هالیوود تبدیل شد. آخرین‌بار، این فرانچایز هفت سال پیش به استقبال طرفداران خود رفت و حالا بعد از یک استراحت طولانی، با پروژه جدیدی به نام فیلم بیگانه رومولوس بازگشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دریافت رده سنی بزرگسال برای فیلم Alien Romulus

این فیلم توسط «فده آلوارز» کارگردانی شده و با بازیگرانی همچون «کیلی اسپینی»، «ایزابلا مونر» و «دیوید جانسون» ساخته شده است. در این فیلم، شاهد روایتی بین وقایع فیلم بیگانه از سال 1979 و بیگانه‌ها از سال 1986 هستیم؛ جایی که گروهی از فضانوردان جوان در حین انجام ماموریت کاوشی درباره یک فضاپیما، با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبرو شده و مجبور می‌شوند با یک موجود فضایی مرگبار برای بقا مقابله کنند.

فیلم Alien Romulus

مشکل رده سنی برای فیلم جدید از سری بیگانه، نگرانی طرفداران را برانگیخته بود، اما طبق گزارشات جدید، این فیلم می‌تواند آرامش روحی آن‌ها را به ارمغان بیاورد؛ زیرا به صورت رسمی اعلام شده است که رومولوس از رده سنی بزرگسالان استفاده کرده و حاوی صحنه‌های وحشتناک و خونین خواهد بود. فیلم بیگانه: رومولوس توسط «ریدلی اسکات» تهیه شده و قرار است که در تاریخ 16 اوت  2024 (26 مرداد 1403) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دریافت رده سنی بزرگسال برای فیلم Alien Romulus چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *