ساعت پخش سریال نون خ 5 اعلام شد

سریال نون خ 5 به کارگردانی «سعید آقاخانی»، پس از پایان شب‌های قدر، از شب پانزدهم فروردین ماه، پخش خود را از شبکه یک آغاز می‌کند.

پس از پایان شب‌های قدر، شبکه یک، از شامگاه چهارشنبه پانزدهم فروردین ماه، ساعت 22:00 فصل پنجم سریال نون خ به کارگردانی «سعید آقاخانی» را پخش خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


زمان پخش سریال نون خ 5 اعلام شد

تولید فصل پنجم از سریال نون خ از اوایل آبان ماه سال گذشته در اطراف تهران آغاز شد و سپس تصویربرداری آن در شهرهای چابهار، کرمان و مناطق دیگر ادامه یافت. در این فصل، قومیت‌های مختلف نیز به داستان اضافه شده‌اند.

سریال نون خ 5

«امیر وفایی»، همچنان به‌عنوان نویسنده این فصل از نون خ مشغول به کار است. علاوه بر او، «سعید آقاخانی» به عنوان کارگردان و بازیگر نقش «نورالدین خانزاده» یا نون خ، در این فصل حضور دارد.

همچنین، هنرمندان دیگری نیز از جمله «حمیدرضا آذرنگ»، «امیر سهیلی»، «هومن حاجی‌عبداللهی»، «سیروس میمنت»، «مجید یاسر»، «بیژن بنفشه‌خواه»، «کاظم نوربخش»، «نسرین مرادی»، «هدیه بازوند»، «سیدعلی صالحی»، «پاشا جمالی»، «ندا قاسمی»، «ماشاالله وروایی» و «صهبا شرافتی» نیز در این فصل بازی خواهند کرد. نون خ 5 به صورت 25 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید شده و هفت قسمت از آن در ماه مبارک رمضان به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی زمان پخش سریال نون خ 5 اعلام شد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *