فیلم کمدی نقش دوم در افتتاحیه جشنواره کن 2024 اکران خواهد شد

«جشنواره فیلم کن» با برگزاری هفتاد و هفتمین دوره خود، با فیلم کمدی نقش دوم که یک فیلم فرانسوی است و توسط «کوئنتین دوپیو» کارگردانی می‌شود، آغاز خواهد شد.

به گزارش نشریه ورایتی، فیلم نقش دوم به‌عنوان جدیدترین فیلم از «کوئنتین دوپیو»، کارگردان و فیلمنامه‌نویس برجسته فرانسوی، به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. در این فیلم، بازیگران مشهوری از جمله «لیا سیدو»، «وینسنت لیندون»، «لویی گارل» و «رافائل کوئنارد» حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم کمدی نقش دوم در افتتاحیه جشنواره کن 2024 اکران خواهد شد

«کوئنتین دوپیو»، یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین کارگردانان فرانسوی است. وی در سال 2023، دو فیلم به نام‌های Daaaaaalí و Yannick را ساخت و هر دو فیلم با موفقیت در باکس آفیس به اکران رسیده‌اند.

فیلم نقش دوم یک کمدی چهاربخشی است که در بخش خارج از رقابت، در نخستین نمایش جهانی خود در «کن» به نمایش درمی‌آید و همزمان در تمام سینماهای فرانسه نیز اکران می‌شود.

علاوه بر اثر کمدی نقش دوم، «جشنواره فیلم کن» تعدادی از ستارگان فرانسوی که در فیلم‌های قبلی «کوئنتین دوپیو» حضور داشته‌اند را نیز به فرش قرمز خود دعوت کرده است. این ستارگان شامل «آلن شابا»، «بونوا پولورد»، «ژان دوژق»، «ادل اگزارکوپولوس»، «لیا دروکر»، «بونوآ ماژیمل»، «آنائیس دوموستیه» و بسیاری دیگر می‌شوند.

فیلم کمدی نقش دوم

«جشنواره فیلم کن» در نشست رسانه‌ای ماه آینده در پاریس، فهرست کاملی از فیلم‌های سال 2024 خود را رونمایی خواهد کرد. هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن در تاریخ 14 تا 25 می 2024 (25 اردیبهشت تا 5 خرداد سال 1403) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جشنواره کن 2024 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *