شایعه: کارگردان فیلم سوپرگرل مشخص شد

گفته می‌شود که «برادران وارنر» در حال مذاکره با کارگردان فیلم‌های I, Tonya و Cruella، به نام «کریگ گیلسپی»، برای کارگردانی فیلم سوپرگرل هستند.

«کریگ گیلسپی»، کارگردان مشهور فیلم Cruella، در حال مذاکره با «برادران وارنر» برای کارگردانی فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow است. به گزارش ددلاین، تاریخ شروع فیلمبرداری این فیلم برای چهارمین سه‌ماهه سال 2024 برنامه‌ریزی شده، در حالی که تولید فیلم Superman به کارگردانی «جیمز گان» در همان زمان به پایان می‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شایعه: کارگردان فیلم سوپرگرل مشخص شد

بر اساس گزارش‌های جدید، فیلم Superman قرار است اولین فیلم از مجموعه فیلم‌های Gods and Monsters باشد. تاریخ اکران این فیلم برای 11 ژوئیه 2025 (20 تیر 1404) مقرر شده است؛ اما عوامل «برادران وارنر» هنوز تاریخ مشخصی را برای اکران Supergirl: Woman of Tomorrow اعلام نکرده‌اند.

«میلی آلکاک»، بازیگر سریال خاندان اژدها، نقش «کارا زور-ال» ملقب به «سوپرگرل» را در Supergirl: Woman of Tomorrow ایفا خواهد کرد. همچنین، «آنا نوگیرا» که به خاطر بازی در سریال‌هایی مانند The Vampire Diaries، The Blacklist و Hightown شناخته می‌شود، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را برعهده دارد.

فیلم سوپرگرل

اطلاعات دقیق درباره Supergirl: Woman of Tomorrow هنوز در دسترس نیست؛ اما داستان این فیلم ماجراهای جوانی از «کارا زور-ال» ملقب به «سوپرگرل» را روایت می‌کند که به دنبال انتقام است.

این فیلم براساس مینی‌کمیکی با همین نام توسط «تام کینگ» ساخته می‌شود. اتفاق جالبی که پس از اعلام ساخت این فیلم رخ داده، فروش رفتن تمامی کمیک‌های Supergirl: Woman of Tomorrow است و «DC Comics» سود قابل‌توجهی را از این راه کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سوپرگرل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *