هیلی استانفیلد به فیلم جدید رایان کوگلر پیوست

به تازگی اعلام شد که هیلی استانفیلد با دلروی لیندو، وونمی موساکو و جک اوکانل، در فیلم جدید رایان کوگلر به تهیه‌کنندگی شرکت برداران وارنر حضور خواهد داشت.

«استاینفلد»، صداپیشه «گوئن استیسی» در انیمیشن‌های تحسین‌شده Spider-Verse، با «مایکل بی جردن» در فیلم هیجان‌انگیز و ماوراء الطبیعه بدون عنوان «رایان کوگلر» که توسط «برادران وارنر» ساخته می‌شود، بازی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هیلی استانفیلد در فیلم جدید رایان کوگلر

اطلاعات کمی در مورد این پروژه وجود دارد و همچنان اطلاعاتی از آن توسط کارگردان و کمپانی سازنده منتشر نشده است. برخی می‌گویند که این داستان این فیلم در جنوب دوران «جیم کرو» است و احتمالاً شامل خون آشام‌ها و ماجراهای فراطبیعی خواهد بود.

برخی از جزئیات مبهم این فیلم به بیرون درز کرده است. «موسکو» ممکن است نقش عشق رمانتیک «جردن» را بازی کند و «اوکانل» احتمال دارد یک شرور نژادپرست باشد.

هیلی استانفیلد

«کوگلر» فیلمنامه را نوشته و همچنین از طریق شرکت تولیدی خود، Proximity Media، به همراه «زینزی کوگلر» و «سو اوهانیان» تهیه کنندگی را بر عهده دارد. تاریخ اکران این فیلم برای 7 مارس 2025 (17 اسفند 1403) برنامه ریزی شده است.

«استاینفلد» آخرین بار در فیلم The Marvels سال گذشته در نقش «کیت بیشاپ» که مورد علاقه طرفداران Hawkeye بود، دیده شد. انتظار می‌رود که او نقش خود به عنوان «گوئن استیسی» را برای آخرین قسمت Spider-Verse به نام Spider-Man: Beyond the Spider-Verse بازی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید رایان کوگلر چیست؟ آیا اثر خوبی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *