نخستین نگاه رسمی به لایو اکشن Mufasa: The Lion King در جریان کامیک‌کان صورت گرفت

به تازگی اعلام شده که تیزر لایو اکشن Mufasa: The Lion King (موفاسا: شیر شاه) برای صاحبان سینما که گرد هم آمده بودند پخش شده است.

در روز سه‌شنبه، «دیزنی» و کارگردان «بری جنکینز»، تیزر اول فیلم را برای صاحبان سینماها که در این هفته در لاس وگاس برای سینماکان گرد هم آمده بودند، پخش کردند. این تیزر به خاطر تصاویر شگفت‌انگیز و تن‌فرمایی‌اش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین نگاه به لایو اکشن Mufasa: The Lion King

انتظارات برای لایو اکشن موفاسا: شیر شاه بسیار بالا است. این فیلم، یک داستان اصلی و ادامه فیلم فتو‌رئالیستی سال 2019 «جان فاورو» است که بر اساس انیمیشن کلاسیک دیزنسی ساخته شد.

نسخه «فاورو» با فروش 1.7 میلیارد دلاری در باکس آفیس جهانی، به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با برند دیزنی تبدیل شد و جواهری در میان فیلم‌های لایو اکشن «دیزنی» است.

لایو اکشن Mufasa: The Lion King

فیلم «جنکینز» به بررسی پیشینه و سفر «موفاسا» می‌پردازد که یک یتیم سرگردان بود و به یک حاکم قدرتمند و دلسوز تبدیل شد. او همچنین پدر «سیمبا» بود. این تیزر به این مضامین اشاره می‌کند و توله جوانی را نشان می‌دهد که سفری را در سراسر آفریقا آغاز می‌کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، مخاطبان می‌توانند انتظار چیزهای زیادی را در این فیلم داشته باشند، داستانی حماسی و کمدی با چهره‌های آشنا که شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Mufasa: The Lion King چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *