تریلر فیلم Young Woman and the Sea منتشر شد + تاریخ اکران

«دیزنی پیکچرز» تریلر فیلم Young Woman and the Sea (زن جوان و دریا) را که به زودی در سینماها اکران می‌شود، به نمایش گذاشت.

«دیزی ریدلی»، در نقش «ترودی ادرل»، اولین زنی که در آغاز قرن بیستم کانال انگلیسی را با موفقیت شنا کرد، بازی می‌کند. او از طریق حمایت ثابت خواهر بزرگ‌ترش و مربیان حامی، بر ناملایمات و خصومت‌های یک جامعه مردسالار غلبه کرد تا در رده‌های تیم شنای المپیک صعود کند و به موفقیت خیره‌کننده‌ای برسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Young Woman and the Sea

«تیلدا کوبهام-هروی»، «استیون گراهام»، «کیم بودنیا»، «کریستوفر اکلستون» و «گلن فلشلر» در این فیلم به کارگردانی «یوآخیم رونینگ» و نویسندگی «جف ناتانسون»، ایفای نقش می‌کنند. «جری بروکهایمر»، «چاد عمان» و «جف ناتانسون» تهیه کنندگی و «جان جی اسکاتی»، «دیزی ریدلی» و «یواخیم رونینگ» تهیه کنندگان اجرایی هستند.

در ادامه می‌توانید تریلر Young Woman and the Sea را مشاهده کنید:

«ادرل» در سال 1926 شنای 21 مایلی را انجام داد. او، دختر یک قصاب آلمانی از منهتن و یک شناگر رقابتی بود که در المپیک 1924 وقتی تصمیم گرفت از کانال عبور کند، مدال طلا دریافت کرد. او این شاهکار را پس از اولین شنای 22 مایلی از Battery Park در نیویورک تا Sandy Hook، NJ انجام داد و رکوردی را به ثبت رساند که به مدت 81 سال پابرجا بود.

تاریخ اکران فیلم Young Woman and the Sea در سینماها برای 31 می 1403 (11 خرداد 1403) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Young Woman and the Sea چیست؟ آیا فیلم موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *