یک فیلم مشترک از Transformers و G.I. Joe ساخته خواهد شد + تاریخ انتشار Transformers One

استودیوی «پارامونت» اعلام کرده که فیلم Transformers و G.I. Joe در حال تولید است و در سال‌های 2025 یا 2026 به روی پرده سینما خواهد رفت.

در تابستان گذشته، فیلم تبدیل‌شوندگان ظهور غول‌ها معرفی شده و وعده ساخت این فیلم مشترک را داده شده بود. این فیلم با بازی «آنتونی راموس» به ارزش 439 میلیون دلار در سراسر جهان فروش رفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Transformers و G.I. Joe

این فیلم بر اساس کتاب‌های کمیک دهه 1980 از «مارول» ساخته شده و «استیون اسپیلبرگ» یکی از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود. در پایان فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور غول‌ها»، یک مامور مرموز با بازی «مایکل کلی» با شخصیت نوآ مصاحبه می‌کند. «کلی» به «نوآ» یک کارت می‌دهد که لوگوی جی.آی. جو روی آن قابل مشاهده است.

از مدت‌ها قبل وعده داده شده بود که جی.آی. جو و تبدیل‌شوندگان با یکدیگر ترکیب خواهند شد و «لورنزو دی بوناونتورا» به عنوان تهیه‌کننده چندگانه در سال 2014 احتمال ساخت آن را مورد تأیید قرار داده بود. این فیلم مشترک تاکنون تجربه انیمیشن یا لایو اکشن نداشته و فقط به کتاب‌های کامیک سال 1986 محدود است.

«پارامونت» نیز در سینماکان، تیزر اولین فیلم انیمیشن تبدیل‌شوندگان 1 را رونمایی کرد. در این فیلم که در تاریخ 14 سپتامبر 2024 (24 شهریور 1403) اکران خواهد شد، «کریس همسورث» نقش «اپتیموس پرایم» جوان، «برایان تایری هنری» نقش «مگاترون» جوان و «اسکارلت جوهانسون» نقش «الیتا» را صداپیشگی خواهند کرد. صداپیشگان دیگر فیلم شامل «کیگان مایکل کی» در نقش «بامبلبی»، «جان هم» در نقش «سنتینل پرایم» و «لورنس فیشبورن» در نقش «آلفا تریون» خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن فیلم Transformers و G.I. Joe چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *