اما استون در فیلم دیو مک‌ کری بازی خواهد کرد

« اما استون » پس از بازی در دو فیلم کارگردان بزرگ «یورگوس لانتیموس»، اکنون درحال همکاری با همسرش بر سر فیلم دیو مک‌ کری است.

این بازیگر با استعداد، پس از دریافت جایزه «اسکار» بهترین بازیگر زن برای فیلم بیچارگان (Poor Things)، در حال مذاکره با استودیو یونیورسال پیکچرز برای بازی در یک فیلم بدون عنوان بوده که توسط همسرش، «دیو مک‌کری» کارگردانی خواهد شد. این فیلم سینمایی، عنوان هنوز عنوان رسمی ندارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اما استون در فیلم دیو مک‌ کری بازی خواهد کرد

«استون» پس از دریافت جایزه اسکار برای فیلم بیچارگان که توسط «یورگوس لانتیموس» کارگردانی شده، در سریال طلسم از شبکه شوتایم حضور پیدا کرد و همچنین در فیلم انواع مهربانی که در «جشنواره کن» نمایش داده خواهد شد، حضور دارد.

درباره «دیو مک‌کری» نیز ذکر شده که او به عنوان تهیه‌کننده در فیلم یک رنج واقعی، ساخته استودیوی سرچ‌لایت و همچنین یکی از تهیه‌کنندگان سریال طلسم بوده است. او همچنین به عنوان نویسنده و کارگردان برنامه اس‌ان‌ال (SNL) شبکه ان‌بی‌سی فعالیت خواهد داشت.

فیلم دیو مک‌ کری

در این پروژه بزرگ، «اریک بایرز» به عنوان مدیر تولید EVP (مدیر ارشد توسعه تولید) و «ژاکلین گارل» به عنوان مدیر اجرایی خلاق از سوی استودیو، نظارت خواهند داشت.

این دو نفر، اخیراً به عنوان ناظران تهیه‌کننده در سریال راک جوان که به مدت سه فصل برای شبکه‌های NBC و UTV پخش شد و همچنین به عنوان تهیه‌کننده دو فصل از سریال Doogie Kamealoha، MD برای پلتفرم Disney+ فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور اما استون در فیلم دیو مک‌ کری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *