فیلم زندگینامه‌ کریس فارلی در دست ساخت است

فیلم زندگینامه‌ کریس فارلی در دست ساخت است که «بیوپیک» با «پل والتر هاوزر» به عنوان بازیگر و «جاش گاد» برای کارگردانی این فیلم انتخاب شدند.

در خبرهای جدید منتشر شده، «پل والتر هاوزر»، بازیگر برنده جوایز امی، منتخب منتقدان و گلدن گلوب، به تیم بازیگری فیلم کریس فارلی پیوست. هنوز مکان دقیق برای تولید این پروژه مشخص نشده است؛ اما بدون شک توجه بسیاری از علاقمندان به خود جلب خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم زندگینامه‌ کریس فارلی در دست ساخت است

فیلمی به نام نمایش کریس فارلی: بیوگرافی در سه عمل، نوشته «تام فارلی جونیور» (برادر کریس فارلی) و «تانر کولبی» که اقتباسی از کتاب بیوگرافی پرفروش از است تولید خواهد شد. «نلورن مایکلز»، بازیگری که «نقش فارلی» را در برنامه زنده شنبه شب ایفا می‌کند، تهیه‌کننده این فیلم از طریق استودیوی «ویدیوی برادوی» است.

فیلم زندگینامه‌ کریس فارلی

«اسکات نوستادتر» و «مایکل اچ. وبر»، نامزدهای «اسکار» و «امی»، مسئول نوشتن فیلمنامه این اثر هستند. پیش از درگذشت این فرد در سال 1997 به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر، «کریس فارلی» در طول پنج فصل حضورش در Saturday Night Live به شهرت رسید. او در این دوره در آثار محبوبی مانند Lunch Lady Land با «آدام سندلر»، «پاتریک سویزی» و «مت فولی»، سخنران انگیزشی (که مشهور در یک ون در کنار رودخانه زندگی می‌کند) نیز حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم زندگینامه‌ کریس فارلی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *