بابا نوئل در فیلم Terrifier 3 حضور خواهد داشت

یکی از فیلم‌های ترسناک موردانتظار امسال، فیلم Terrifier 3 (ترساننده 3) است که در پایان سال 2024 میلادی به نمایش در خواهد آمد.

فیلم ترساننده 3 به کارگردانی و نویسندگی «دیمین لئون»، سومین قسمت از این سری است و به پایان داستان دیوانه‌وار این مجموعه می‌رسد. آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که این فیلم همراه با شخصیت بابا نوئل ، سکانس‌های ترسناک و شوکه‌کننده‌ای را برای مخاطبان خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور بابا نوئل در فیلم Terrifier 3

«دنیل روبوک»، یک بازیگر حرفه‌ای و مطرح در فیلم‌های ترسناک و وحشت‌آور، به تیم سومین فیلم Terrifier پیوسته و نقش شخصیت بابا نوئل یا همان «سانتا کلاوس» را ایفا خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که این شخصیت چه نقشی در داستان خواهد داشت، اما حضور یک بازیگر مشهور که توانایی خاصی در ایجاد صحنه‌های ترسناک دارد، بسیار مهم است.

فیلم ترساننده 3 ما را با شخصیتی به نام «سیه‌نا شاو» آشنا می‌کند که در قسمت دوم معرفی شده بود. او که فکر می‌کند دشمن خود را شکست داده، اکنون باید با موجودات مرگبار و شیطانی دیگری مقابله کرده و برای زنده ماندن و بقای خود تلاش کند.

فیلم Terrifier 3

این تصویر که در اکانت شبکه اجتماعی X بازیگر نقش اصلی منتشر شده، شخصیت «سیه‌نا» را نشان می‌دهد که روی پلکانی در حال جیغ کشیدن به تصویر می‌کشد و در اطرافش می‌توان چراغ‌های کریسمس را دید. این فیلم سینمایی جدید قرار است با مزه و هیجان کریسمسی باشد و به همین دلیل، برای آن هیجان بیشتری وجود خواهد داشت. موفقیت فیلم قبلی نیز بر هیجان این فیلم تأثیرگذار بوده و این بیشتر به خاطر معرفی شخصیت «سیه‌نا» و بازی هنری «لورن لاورا» است.

تاریخ اکران فیلم جدید Terrifier برای تاریخ 25 اکتبر 2024 (4 آبان 1403) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور بابا نوئل در فیلم Terrifier 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *