بزرگ‌ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها (House Of The Dragon)

دنیای وستروس، مملو از اژدها است که هرکدام اندازه‌های مختلفی دارند. بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها ، بخش عظیمی از این موجودات را تشکیل می‌دهند.

اژدهایان خاندان تارگرین که در سریال خاندان اژدها محصول شبکه HBO نمایش داده شدند، ظاهر و اندازه متفاوتی دارند. با توجه به مالکیت اژدهایان توسط خاندان تارگرین، آن‌ها توانستند تسلط خود را روی هفت پادشاهی داشته باشند و سریال House Of The Dragon، درباره نوع فروپاشی این خاندان توسط خودشان است.

شخصیت‌های کلیدی در این سریال، بر اساس رابطه‌شان با اژدها تعریف می‌شوند. تارگرین‌ها و جانوران بالدارشان، دوران شکست‌ناپذیری را در تاریخ وستروس رقم زدند. بدون شک هجوم اژدهای تشنه به خون و آتش‌سوزی‌های متعدد نیز در فصل دوم خاندان اژدها وجود خواهد داشت و هر یک از آن‌ها در نوع خود باشکوه هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها ، عناصر خارق‌العاده‌ای به سریال اضافه می‌کنند و قدرت شگفت‌انگیز این جانوران و تاریخچه آن‌ها،  یکی از جذابیت‌های وستروس است. سریال خاندان اژدها، جان تازه‌ای به وستروس دمید و داستان را با یکی از وحشتناک‌ترین را روایات تاریخ این دنیا ادامه داد.

بزرگ‌ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها

در ادامه لیست بزرگ‌ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تحریریه فیگار نوشته شده است.

بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها
بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها

در فصل اول این سریال، شاهد چند اژدهای بزرگ بودیم و با توجه به رویداد رقص اژدهایان انتظار می‌رود که در فصل دوم، تعداد آن‌ها نیز بیشتر شود.

آراکس (Arrax)

بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها

آراکس، اژدهایی بود که پسر دوم «رینیرا تارگرین»، شاهزاده «لوسریس ولاریون»، سوار آن شد. با وجود جثه کوچکش، او شجاعانه با بزرگ‌ترین اژدهای این سری، یعنی ویگار رویه‌رو شد و در مبارزه‌ای هیجان‌انگیز در بالای خلیج کشتی‌شکن جنگید. او و سوارش، «لوسریس»، اولین قربانیان این جنگ بودند و متاسفانه دیگر شاهد حضور او در فصل دوم خاندان اژدها نیستیم.

«ایموند» در این مبارزه قصد داشت تا او را بترساند. نبرد محوری اژدها علیه اژدها که با درگیر شدن «ایموند» با «لوسریس» پیش رفت، بدون هیچ هشداری در قسمت پایانی House of the Dragon آغاز شد. پس از یک تعقیب و گریز کوتاه، این دو مبارز کاملاً کنترل اژدهایان خود را از دست دادند و «ویگار»، «آراکس» را کشت.

بیشتر بخوانید: 10 تفاوت بین سریال خاندان اژدها و حلقه های قدرت

ورمکس (Vermax)

بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها
بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها

«ورمکس» که بسیار بزرگ‌تر از «آراکس» شد، برای پسر اول «رینیرا»، شاهزاده «جاکریس ولاریون» است. او در فصل 1 و قسمت 6، به‌عنوان کوه شاهزاده، در کینگز لندینگ معرفی شد. او سبز رنگ و کمی بلندتر از نگهبانانی است که از او محافظت می‌کنند.

اگرچه «ورمکس» به وضوح بزرگ‌تر از «آراکس» بود، اما هنوز هم کوچک‌تر از سایر اژدهایان نمایش داده شده در سریال House of the Dragon محسوب می‌شود که به احتمال زیاد، بزرگ شدن او را در فصل دوم خواهیم دید. او و شاهزاده جوان در قسمت 6 به راحتی با هم پیوند خوردند و در پایان فصل 1، او به یک درنده بسیار بزرگ‌تر تبدیل شد.

دریم‌فایر (Dreamfyre)

بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها
بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها

«دریم‌فایر» تمایل دارد با زنان جوان و با روحیه ارتباط برقرار کند و ابتدا توسط «رینیرا» و بعد توسط «هلنا» سوار شد. او در کنار «سان‌فایر»، از «ایگون دوم» در قسمت هفتم نشان داده شد. او آبی کم رنگ با بال‌هایی نقره‌ای است و در زمان سلطنت «ایگون فاتح» متولد شد و به همین رو، سن بیشتری نسبت به دیگر اژدهایان دارد. «دریم‌فایر» یک دارایی بزرگ برای خاندان تارگرین است و در آینده، او را بیشتر از فصل اول خواهیم دید.

او در روند داستانی نبرد رقص اژدهایان، نقش بزرگی دارد. بسیاری از شخصیت‌ها جذب رنگ آبی و نقره‌ای او می‌شوند و معتقدند که با گذشت زمان، این اژدها می‌تواند به یک سلاح قدرتمند تبدیل شود. او در حین طوفان گودال آزاد شد و نیمی از «دراگون استون» را خراب کرد.

بیشتر بخوانید: 10 خاندانی که در سریال خاندان اژدها حضور دارند

سیسموک (Seasmoke)

بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها
بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها

اژدهای رنگ‌پریده و خاکستری این دنیا، توسط «لینور ولاریون» هدایت می‌شود. او بزرگترین اژدهای خاندان اژدها در خاندان ولاریون است و ثابت می‌کند که در روند داستانی نیز اهمیت زیادی خواهد داشت. او بسیار قدرتمند است و جلوی بدنش، طراحی مارپیچی جذابی دارد.

با فرار «لینور» به اسوس، این اژدها نیز بدون سوار است و باید منتظر ماند و دید که در فصل دوم خاندان اژدها حضور بیشتری خواهد داشت. «دیمون تارگرین» در قسمت آخر از «سیسموک» به عنوان یک اژدهای بی ادعا یاد می‌کند. این جانور بدون شک با گذشت زمان بزرگ‌تر و خشن‌تر خواهد شد.

سان‌فایر (Sunfyre)

بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها

زیباترین اژدهایی که تا به حال زندگی کرده، «سان‌فایر» است که می‌تواند در روند به یک جانور وحشی و قدرتمند شود. فلس‌های طلایی درخشان این اژدهای باشکوه، مانند طلای شکسته در آفتاب می‌درخشند و به خوبی با بال صورتی کم رنگ او تضاد دارد. «سان‌فایر»، متعلق به پادشاه «ایگون دوم» است و علیرغم جوانی‌اش، در مبارزه بسیار ماهر است.

او یکی از زیباترین اژدهایان در داستان بازی تاج و تخت محسوب می‌شود که فقط در یک سکانس از سریال خاندان اژدها حضور داشت؛ اما مطمئناً با شروع نبرد رقص اژدهایان، بیشتر او را خواهیم دید. سان‌فایر، به تاریک‌ترین لحظات خاندان اژدها کمک می‌کند و در کتاب‌ها نیز به شدت خشن است.

بیشتر بخوانید: شجره نامه تارگرین ها در سریال خاندان اژدها

سایرکس (Syrax)

بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها
بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها

«سایرکس» یکی از برجسته‌ترین، قدرتمندترین و بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها است که به «رینیرا» تعلق دارد. این موجود زرد رنگ، چشمانی سبز دارد و نام او از الهه «والریایی»، یعنی «سیراکس» نامگذاری شده است. اگرچه او به اندازه «ملیس» و یا «کارکسس» هیکل ندارد؛ اما هنوز در نوع خود بزرگ و مهیب به‌شمار می‌رود.

اژدهای باشکوه و سوارش، «رینیرا تارگرین»، نقشی کلیدی در جنگ داخلی آینده خواهند داشت. همانطور که در صحنه زایمان اولیه «رینیرا» با دختر مرده‌اش نشان داده می‌شود، «سیراکس» و «رینیرا» پیوند نزدیکی با یکدیگر دارند. همانطور که «رینیرا» از زایمان رنج می‌برد، دوربین بین او و اژدهای خروشان مضطربش می‌چرخد ​​و بدین ترتیب نماد پیوند نزدیک آن‌ها شکل می‌گیرد.

ملیس (Meleys)

بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها

اژدهای غول پیکر پرنسس «آلیسا تارگرین» که بعداً توسط شاهزاده «رینیس تارگرین» هدایت می‌شود، از مهم‌ترین اژدهایان خاندان تارگرین است. او به دلیل فلس‌های قرمز و غشای صورتی‌اش، به اسم ملکه سرخ شناخته می‌شود. او به عنوان سریع‌ترین اژدهای آسمان معروف است و از جانوران بزرگ‌تری مانند «کارکسس» و «ویگار»، سرعت بالاتری دارد.

او نسبت به سنش بسیار مهیب است و به راحتی به عنوان یکی از قدرتمندترین جانوران سریال محسوب می‌شود. «ملیس»، جزء اولین قربانیان جنگ رقص اژدهایان است.

کارکسس (Caraxes)

بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها
بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها

«کارکسس» که با نام مستعار Blood Wyrm نیز شناخته می‌شود، به اندازه دومین سوارکارش، شاهزاده «دیمون تارگرین»، جذاب و خطرناک است. واقعه‌ی The War for the Stepstone در سریال ثابت می‌کند که این دو زوج، کاملاً قدرتمند هستند و می‌توانند اتفاقات هیجان‌انگیز زیادی را رقم بزنند.

«کارکسس» دارای گردن کشیده و پوست قرمز و چشمان زرد است و می‌توان از آن به عنوان یکی از جذاب‌ترین و بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها یاد کرد. او پیش از اینکه اژدهای «دیمون» باشد، متعلق به «ایمون اول» بود. «دیمون» از او در مواجه با «ایموند» و اژدهایش «ویگار» در «هارنهال» استفاده می‌کند و یکی از زیباترین اتفاقات سریال را رقم می‌زند که احتمالاً در فصل‌های آبنده آن را ببنییم.

بیشتر بخوانید: بررسی موشکافانه تیتراژ سریال خاندان اژدها

ورمیثور (Vermithor)

بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها

«ورمیثور» که به عنوان خشم برنز نیز شناخته می‌شود، قرار است در فصل 2 حضور داشته باشد. او از نظر اندازه درست مانند ویگار اژدها است و در حال حاضر دومین اژدهای بزرگ زنده House of the Dragon محسوب می‌شود. او دارای بال‌های برنزه‌ای بزرگ است و در زمان شروع رقص اژدهایان، تقریباً صد سال سن دارد. در قسمت دهم سریال نشان داده می‌شود که «ورمیثور» از لانه خود بیرون می‌آید و حالا باید منتظر فصل بعدی باشیم تا هنرنمایی‌های او را ببینیم.

ویگار (Vhagar)

بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها
بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها

«ویگار»، یکی از بهترین اژدهایان این دنیا محسوب می‌شود که همه در مقابله با او، ترس دارند. او همچنین آخرین اژدهای باقیمانده از روزهای تسخیر ایگون محسوب می‌شود و بنابراین قدیمی‌ترین جانور نمایش است. «ویگار» توسط «ویسنیا تارگرین» در طول جنگ فتح «وستروس» هدایت شد و یکی از سه اژدهای باقیمانده‌ای بود که با تارگرین‌ها به وستروس آمد. او به بزرگی بالریون است و ثابت خواهد کرد که بزرگ‌ترین دارایی برای «های تاور» خواهد بود.

مرگ او در نبرد بالای چشم خدا، پایان رقص اژدهایان بود. در سریال خاندان اژدها، «ویگار» در زمان تسخیر «ایگان»، به اندازه بالریون بود و آن جانور باستانی را به تنها رقیب واقعی برای بزرگ‌ترین اژدهایان در بازی تاج و تخت تبدیل کرد.

سوالات متداول

سریال خاندان اژدها چند فصل خواهد داشت؟

«جرج آر آر مارتین» در پستی در وب‌سایت خود نوشت که برای این سریال چهار فصل کامل 10 قسمتی را برنامه‌ریزی کرده است.

فصل دوم سریال خاندان اژدها در چه تاریخی پخش می‌شود؟

فصل دوم در تاریخ 17 ژوئن 2024 (28 خرداد 1403) پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بزرگ ترین اژدهایان سریال خاندان اژدها چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *