برای ساخت فصل چهارم سریال The Morning Show از هوش مصنوعی استفاده شد

اگر نظرات «شارلوت استودت» مجری برنامه را باور کنید، فصل چهارم سریال The Morning Show در آستانه ورود به تجارت اخبار جعلی است.

«شارلوت استودت»، در یک پنل برای سریال برنامه صبحگاهی ، با نشریه ددلاین (Deadline) صحبت کرد گفت که به دنبال خرید پرمخاطره و خط داستانی مخربی که شخصیت‌ها در سال گذشته با آن‌ها سروکار داشتند، از برنامه‌های فصل چهارم این سریال استفاده کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


استفاده از هوش مصنوعی در فصل چهارم سریال The Morning Show

«شارلوت استودت» در رابطه با استفاده از هوش مصنوعی در فصل 4 The Morning Show گفت:

ما سال گذشته همه‌چیز را با بزرگ‌ترین بمبی که ممکن بود ساختیم و آن را منفجر کردیم؛ بنابراین، ما باید از خود بپرسیم که گروه چگونه قرار است دوباره دور هم جمع شود و چگونه خواهد بود؟ ما وارد دنیای DeepFakes و AI و اطلاعات نادرست در مه جنگی می‌شویم که اکنون در خاورمیانه و غیره می‌بینیم. ما به دنبال این هستیم که چه کسی می‌تواند به ما اعتماد کند؟ می‌توانی به خودت اعتماد کنی؟ آیا می‌توانید به خبرگزاری خود اعتماد کنید؟

فصل چهارم سریال The Morning Show

فصل سوم سریال موفق Apple TV+، چیزی روی میز باقی نگذاشت و همه‌چیز را علنی بیان کرد. مجریان UBA، «الکس لوی» (جنیفر آنیستون) و «بردلی جکسون» (ریس ویترسپون)، برای خنثی کردن حرکت فریبنده «پل مارکس» (جان هام)، یک میلیاردر جذاب و در عین حال حیله‌گر، با هم همکاری کردند.

زمانی که «پل» به «الکس» علاقه داشت، مشغول پنهان کردن ایرادات برنامه موشکی خود از مردم بود و نقشه‌ای برای از بین بردن UBA برای قطعات می‌ریخت. در همین حین، «بردلی» در حال مبارزه با شیاطین خود بود و به طور غیرقانونی فیلم درگیری برادرش با پلیس را در جریان شورش در کاپیتول حذف کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ماجراها و اتفاقات فصل سوم سریال The Morning Show چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *