نقدهای اولیه فیلم Abigail منتشر شدند

اخیراً خبری منتشر شده که در آن عنوان می‌کند فیلم Abigail توانسته توجه منتقدان را به خود جلب کرده و امتیاز خوبی در «راتن تومیتوز» کسب کند.

این فیلم توسط کمپانی « یونیورسال پیکچرز » تهیه و تولید شده و در 19 آوریل مصادف با 31 فروردین اکران می‌شود. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که فیلم ابیگیل در گیشه موفق خواهد بود. منتقدان در حال حاضر به‌شدت به این فیلم واکنش مثبت نشان دادند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نقدهای اولیه فیلم Abigail منتشر شدند

«مگان ناوارو» نقد مثبت و پر امید خود را درباره این فیلم ترسناک به این صورت بیان می‌کند:

ابیگیل با تعهدی دیوانه‌ کننده به اسپری شریانی و با بازیگران مشتاق، مخاطبان را به خود جذب می‌کند. این فیلم انتظارات را به خوبی برآورده می‌کند.

از طرفی، منتقدان به این موضوع اشاره کرده‌اند که برخی از بازیگران به دلیل استفاده بیش از حد از خون در طول تولید این فیلم، از تماشاگران عذرخواهی کرده‌اند؛ اما این موضوع منجر به انتقاد منفی از فیلم نشده است. «پری نمیروف» از «کولایدر» نیز به این نتیجه رسیده که ابیگیل همچنان انتظارات را برآورده می‌کند و از دیدگاه او، این فیلم بسیار هیجان‌انگیز و موفق است.

فیلم Abigail

در کل، فیلم سینمایی ابیگیل توانسته است با تعهد خود به ارائه یک تجربه ترسناک جذاب، توجه بسیاری از منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند و به امتیاز خوبی هم در «راتن تومیتوز» و هم در میان منتقدان و مخاطبان دست یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Abigail چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *