تریلر فیلم Daddio منتشر شد

کمپانی «Sony Pictures Classics» به تازگی جدیدترین تریلر فیلم Daddio ، یک اثر درام با بازی «داکوتا جانسون» و «شان پن» منتشر کرد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Indiewire»، این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «کریستی هال» ساخته شده و توسط «جانسون»، «رو دانلی»، «اما تیلینگر کوسکوف»، «کریستی هال»، «پاریس کاسیدوکوستاس-لاتسیس» و «تری داگلاس» تهیه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Daddio منتشر شد

خلاصه داستان رسمی فیلم به این صورت آمده است:

شهر نیویورک، فرودگاه «جان اف کندی»، یک زن جوان وارد صندلی پشتی تاکسی زرد رنگ می‌شود و به همراه راننده تاکسی، در جریان یک گفتگوی بی‌انتظار و غیرمنتظره، به یک سفر بزرگ و بسیار جالب می‌روند. «داکوتا جانسون» در نقش یک زن جوان و «شان پن» در نقش راننده، «کلارک» که به‌ عنوان فیلسوف کنار خیابان توصیف می‌شود، نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم Daddio اولین پخش خود را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 2023 انجام داد و اولین نمایش آن در ایالات متحده در جشنواره فیلم Telluride در سال 2023 انجام شد. این فیلم قرار است در تاریخ 28 ژوئن 2024 (8 تیر 1403) در سینماها اکران شود.

در اکتبر 2017، اعلام شد که «دیزی ریدلی» در این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از «کریستی هال» بازی خواهد کرد. در دسامبر آن سال، این فیلمنامه در فهرست سیاه سال از محبوب‌ترین فیلمنامه‌های تولید نشده در هالیوود گنجانده شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Daddio چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Indiewire


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *