تریلر فصل دوم سریال Velma منتشر شد

تریلر فصل دوم سریال Velma یکی از سریال‌های انیمیشنی مورد توجه در سال‌های اخیر که اسپین آفی از سریال انیمیشنی اسکوبیدو است، منتشر شد.

اسکوبیدو نیز یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای صنعت سرگرمی محسوب می‌شود که در طول چند دهه گذشته با ساخته شدن چندین سریال، فیلم و بازی ویدیویی مورد توجه قرار گرفته و از شهرت بسیاری برخوردار است؛ اما در یک تصمیم ناگهانی، اسپین‌آفی از آن با عنوان Velma مبتنی بر یکی از شخصیت‌های این فرنچایز، یعنی «ولما دینکلی» ساخته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل دوم سریال Velma

اولین فصل این مجموعه در ماه ژانویه سال 2023 به انتشار رسید، اما استفاده از ترندهای روز و تغییراتی در داستان، نارضایتی بسیاری در بینندگان بوجود آورد و به انتقادات شدیدی منجر شد. حالا به طرز غیر منتظره، فصل دوم Velma در حال ساخت است و این بار نیز از جنجال‌ها و رازهایی پرحاشیه پرده خواهد برداشت.

در تریلر فصل 2 Velma ، او و دوستانش با قتل‌هایی عجیب و غریب و رازهایی مرموز و خطرناک روبه‌رو می‌شوند. آن‌ها سعی دارند با همکاری یکدیگر، قاتل را پیدا کرده و از خطراتی که با آن مواجه می‌شوند، جلوگیری کنند.

 

پخش فصل دوم سریال انیمیشنی Velma برای تاریخ 25 آوریل 2024 مصادف 6 اردیبهشت 1403 برنامه‌ریزی شده است. این مجموعه باز هم مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند و طرفداران آن با شوق منتظر پخش فصل جدید هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل دوم سریال Velma چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *