ریز احمد به فیلم جدید وس اندرسون پیوست

ریز احمد در فیلم جدید وس اندرسون بازی خواهد کرد. از فیلم جدید و بدون عنوان «وس اندرسون» جزئیات داستانی خاصی منتشر نشده است.

«ریز احمد» برای اولین‌بار با «وس اندرسون» همکاری می‌کند. او پیش از این، برای نقشی در فیلم کوتاه «نتفلیکس» به نام The Wonderful Story of Henry Sugar که بر اساس داستان «رولد دال» ساخته شده بود، برنده جایزه «اسکار» شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ریز احمد به فیلم جدید وس اندرسون پیوست

در حال حاضر، فیلمبرداری این فیلم در برلین در حال انجام بوده و فیلمنامه آن توسط «وس اندرسون» و «رومن کاپولا» نوشته شده است. در یک مصاحبه با «ددلاین» در سپتامبر 2023، «وس اندرسون» اشاره کرد که او و «رومن کاپولا» فیلمنامه یک فیلم را تحت کارگردانی «بنیسیو دل تورو» قبل از اعتصاب نویسندگان به پایان رسانده بود.

هرچند بازیگران بیشتری در حال حاضر در نظر گرفته شده‌اند؛ اما با توجه به علاقه «وس اندرسون» باید منتظر نام‌های بازیگران دیگر این فیلم ماند.

فیلم جدید وس اندرسون

«ریز احمد» اخیراً در درام عاشقانه به نام Fingernails که اولین فیلم انگلیسی زبان «کریستوس نیکو»، به همراه «جسی باکلی» و «جرمی آلن وایت» حضور داشته است. همچنین او در فیلم هیجان انگیز Relay به کارگردانی «دیوید مکنزی» با «لیلی جیمز» و «سم ورتینگتون» دیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید وس اندرسون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *