تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Godzilla Minus One مشخص شد

تاریخ انتشار فیلم Godzilla Minus One ، یکی از جدیدترین آثار ژاپنی زبان اعلام شد، اما نکته‌ای در مورد زمان عرضه وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

این فیلم ژاپنی زبان برنده اسکار، در تاریخ 3 می 2024 (14 اردیبهشت 1403) در «Prime Video» در دسترس خواهد بود، اما این فیلم در سرویس استریم فقط برای ژاپن در دسترس خواهد بود. تاریخ انتشار برای مناطقی مانند بریتانیا و ایالات متحده اعلام نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فیلم Godzilla Minus One

دلایل زیادی وجود دارد که طرفداران مشتاقانه منتظر فرصتی برای تماشای دوباره آن هستند. فیلم گودزیلا منهای یک نه تنها دارای جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای است که با کسری از بودجه بیشتر فیلم‌های پرفروش هالیوود، جایزه اسکار را برای آن به ارمغان آورده، بلکه موفق‌ترین فیلم ژاپنی این مجموعه نیز بوده که برای داستانش تحسین‌های زیادی را دریافت کرد.

تاریخ انتشار فیلم Godzilla Minus One

اگرچه گودزیلا بخش مهمی از فیلم است، اما تمرکز عظیمی بر ویرانی‌های پس از جنگ دارد که بر خانه‌ها، اقتصاد و مردم ژاپن تحمیل شد. شخصیت اصلی به نام «کوئیچی شیکیشیما» در حالی که با PTSD دست و پنجه نرم می‌کند، سعی دارد زندگی خود را دوباره بسازد.

هم اکنون، فیلم Godzilla x Kong: The New Empire، ساخت آمریکا، همچنان در سینماها در حال اکران است و در حالی که به محبوبیت Minus One نرسیده، نقدهای نسبتا مثبتی دریافت کرده و در باکس آفیس عملکرد خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Godzilla Minus One چیست؟ آیا این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Digitalspy


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *