تریلر فصل سوم سریال Hacks منتشر شد + تاریخ انتشار

به تازگی تریلر فصل سوم سریال Hacks (هک)، یکی از آثار پرطرفدار شبکه اچ‌بی‌او (HBO) منتشر شد و همچنین تاریخ انتشار آن نیز اعلام گردید.

این تریلر توسط شبکه «مکس» رونمایی شد. در آن، ما نگاهی اجمالی به یک برخورد تصادفی در آسانسور برای «دبورا» (ژان اسمارت) و «آوا» (هانا اینبیندر) و یک ملاقات مجدد دوستانه بین این دو نفر داریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل سوم سریال Hacks

مدنی قبل شبکه «مکس» یک تیزر تریلر برای فصل سه Hacks منتشر کرده بود. فصل سوم سریال «هکس» 9 قسمت خواهد داشت و در تاریخ 2 می 2024 (13 اردیبهشت 1403) منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر فصل سوم سریال هک را مشاهده کنید:

یک سال پس از جدایی، «دبورا ونس» (جین اسمارت) از موفقیت استندآپ ویژه خود لذت می‌برد، در حالی که «آوا» (هانا اینبیندر) به دنبال فرصت‌های جدیدی در لس آنجلس است. این فصل در 30 می 2024 (10 خرداد 1403) به پایان می رسد.

همچنین «پل دبلیو داونز»، «مگان استالتر»، «کارل کلمونز هاپکینز»، «کیتلین اولسون»، «کریستوفر مک دونالد»، «مارک ایندلیکاتو»، «رز ابدو» و «لورنزا ایزو» نیز در این فصل بازگشتند. ستاره های مهمان که قبلا اعلام شده بودند شامل «هلن هانت»، «کریستینا هندریکس»، «کریستوفر لوید»، «دن بوکاتینسکی»، «جورج والاس» و «تونی گلدوین» هستند. Hacks توسط برندگان امی، «پل دبلیو داونز»، «لوسیا آنیلو» و «جن استاتسکی» ساخته و اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Hacks چیست؟ آیا این مجموعه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *