تریلر فیلم Joker: Folie à Deux بیش از 167 میلیون بازدید داشت

اخیرا تریلر فیلم Joker: Folie à Deux (چوکر: چنون دو نفر) با بازی واکین فینیکس منتشر شد و طی 24 ساعت بازدید چشمگیری دریافت کرد.

انتشار تریلر فیلم جوکر: جنون دو نفر برای کمپانی «برادران وارنر» موضوعی جدی بود و بسیاری از ما منتظر آن بودیم. بازاریابی برای ادامه‌ی سری فیلم‌های این استودیو، با حضور «واکین فینیکس» و «لیدی گاگا»، شروعی با شکوه داشت و در 24 ساعت اول بیش از 167 میلیون بار دیده شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازدیدهای فوق‌العاده تریلر فیلم Joker: Folie à Deux

برخی منابع اطلاع داده‌اند که بازدیدهای تریلر فیلم جوکر 2 و تعاملات اجتماعی آن، از تریلر اول باربی عبور کرده و به بزرگ‌ترین عرضه اخیر «وارنر» تبدیل شده است. بدون شک پیگیری‌های بسیار گسترده «لیدی گاگا» با 150 میلیون دنبال‌کننده، بازدیدهای تریلر را بیشتر کرد.

تریلر فیلم Joker: Folie à Deux

تریلر در اولین لحظات پخش به عنوان محبوب‌ترین ویدیوی روز در یوتیوب رتبه‌بندی شد و در حال حاضر بیش از 15.6 میلیون بازدید را فقط در این پلتفرم دارد. این ویدیو هنوز هم دو روز پس از عرضه در رتبه 4 محبوب‌ترین ویدیوها در یوتیوب قرار دارد.

تریلر قسمت دوم فیلم جوکر همچنین در طول 24 ساعت اول خود، با 10 مورد مرتبط با فیلم در حال رشد بود؛ این شامل هشتک‌هایی مانند #JokerFolieADeux، گاگا، هارلی، هارلی کوین، واکین فینیکس، جوکر، جوکر 2، Joker2، لیدی گاگا و تاد فیلیپس بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Joker: Folie à Deux چیست؟ آیا می‌تواند موفقیت قسمت قبلی را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *