سریال Fallout به صورت رسمی برای فصل دوم تمدید شد

سریال Fallout ، اثر الهام گرفته‌شده از مجموعه بازی‌های ویدیویی با همین نام، پیش از پخش کامل فصل نخست خود، برای فصل دوم نیز تمدید شد.

با فروش بالا فصل اولیه در «آمازون»، سریال فال اوت موفقیتی همه جانبه را به دست آورده بود؛ اما علیرغم این موفقیت، «آمازون» قصد تمدید این سریال را برای فصل دوم نداشت؛ اما این سرویس استریم اکنون با انتشار تصویری رسمی در اکانت «توییتر» (ایکس) خود، به طرفداران Fallout خبر خوشی داده و تایید کرد که فصل دوم این سریال فوق‌العاده نیز در دست ساخت است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Fallout به صورت رسمی برای فصل دوم تمدید شد

فصل دوم Fallout در منطقه کالیفرنیا فیلم‌برداری خواهد شد. «آمازون»، از سوی این ایالت، 25 میلیون دلار اعتبار مالیاتی برای تولید سریال دریافت کرده است. «جاناتان نولان»، کارگردان سه قسمت ابتدایی و تهیه‌کننده اجرایی Fallout، چند روز پیش اعلام کرده بود که برنامه‌هایی برای ادامه سریال دارد.

سریال Fallout

فصل دوم سریال در یک منطقه جدید روایت می‌شود و حضور موجودات «Deathclaw» نیز تایید شده است. داستان سریال، پس از وقوع جنگ هسته‌ای جهانی در سال 2077، به 219 سال بعد از آن می‌رود و داستان «لوسی» (با بازی الا پرنل) را در شهر لس آنجلس دنبال می‌کند. «لوسی» تمام زندگی خود را در یک «Vault» در اعماق زمین گذرانده و اکنون برای اولین بار مجبور به بیرون آمدن از آن می‌شود.

تاریخ دقیق پخش فصل دوم Fallout هنوز مشخص نیست و به نظر می‌رسد دو سال دیگر منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید سریال Fallout برای فصل دوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *