همنواز

ویدیو: گردهمایی بازیگران فصل چهارم The Witcher

پس از انتخاب «لیام همسورث» برای نقش «گرالت»، شبکه‌ی «نتفلیکس» ویدیویی از گردهمایی بازیگران فصل چهارم The Witcher را منتشر کرده است.

شرایط برای شروع فیلمبرداری فصل چهارم از سریال ویچر آماده شده و بازیگران آماده هستند تا نقش‌های خود را بازی کنند، با این تفاوت که این بار «لیام همسورث» به جای «هنری کویل» در نقش «گرالت» حضور دارد. بازیگر 34 ساله استرالیایی، مدت‌هاست در تمرینات فیزیکی و اکشن برای ایفای نقش آماده شده تا به اندازه‌ی «هنری کویل»، ظاهر و فیزیک شخصیت «گرالت» را حفظ کند و خوانندگان این مجموعه فانتزی را راضی نگه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


گردهمایی بازیگران فصل چهارم The Witcher

بازیگران این سریال، پیش از شروع فیلمبرداری فصل جدید، جمع می‌شوند تا با یکدیگر دیالوگ‌ها را تمرین کرده و با دیگر هنرمندان ارتباط برقرار کنند تا آمادگی لازم را برای حضور در مقابل دوربین داشته باشند. این گردهمایی برای اولین‌بار با حضور «لیام همسورث» به عنوان «گرالت» برگزار می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از این گردهمایی را ببینید.

تاریخ انتشار فصل چهارم اعلام نشده؛ اما گزارش‌ها حاکی از پایان حماسه‌ی ویچر در فصل پنجم است. این برای طرفداران جذاب خواهد بود که ببینند «لیام همسورث» در دو فصل آینده چه عملکردی خواهد داشت و آیا می‌تواند جایگزینی قابل قبول برای هنری کویل باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فصل چهارم The Witcher چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *