الهام حمیدی مهمان رخ به رخ ؛ فیلم منقلب شدن الهام حمیدی در برنامه رخ به رخ

برنامه رخ به رخ که در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود در تاریخ 30 فروردین قسمت شانزدهم آن، الهام حمیدی مهمان رخ به رخ شد.

برنامه رخ به رخ میزبان الهام حمیدی در این قسمت بود با احساساتی شدن و منقلب شدن الهام حمیدی در غسالخانه مواجه شد که در قسمت انتهایی این نوشتار در فیگار  فیلم اشک های الهام حمیدی وقتی رخ به رخ می شود را خواهید دید.

الهام حمیدی مهمان رخ به رخ

فیلم منقلب شدن الهام حمیدی در برنامه رخ به رخ

الهام حمیدی مهمان رخ به رخ
الهام حمیدی رخ به رخ

بیشتر بخوانید:

رخ به رخ برنامه‌ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور است که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن این می  می‌رود.

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، با حضور در برنامه رخ به رخ درباره فیلم سینمایی محیاو نقش خود در آن همچنین درباره سختی‌های غسال بودن و اثرات آن بر روحیه و زندگی این افراد صحبت کرد.

فیلم گریه های الهام حمیدی در برنامه رخ به رخ

فیلم ناراحتی الهام حمیدی از نقش غسال در فیلم محیا

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار الهام حمیدی مهمان رخ به رخ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *