فیلم کامل ربودن پسر ۱۰ ساله دماوند توسط پسر ۱۹ساله قاتل

فیلم کامل ربودن پسر ۱۰ ساله دماوند را در مطلب زیر خواهید دید. فیلم کامل ربودن پسر ۱۰ ساله در دماوند توسط پسر ۱۹ قاتل را در مطلب زیر خواهید دید.

روز گذشته جسد یک پسر ده ساله در یکی از بیابان های اطراف دماوند کشف شد این در حالی است که دوربین های مداربسته لحظه ربودن شدن پسر 10 ساله دماوندی را نمایش میدهند.

فیلم کامل ربودن پسر ۱۰ ساله دماوند توسط پسر ۱۹ قاتل

دزدیدن پسر 10 ساله دماوندی

لحظه ربودن شدن پسر 10 ساله دماوندی, دزدیدن پسر 10 ساله دماوندی
لحظه ربودن شدن پسر 10 ساله دماوندی, دزدیدن پسر 10 ساله دماوندی

ماجر از این قرار است که هفته پیش خانواده‌ای با مراجعه به اداره پلیس از گم شدن فرزند ۱۰ ساله شان خبر دادند این پسر ۱۰ ساله در مجتمع مسکونی حوالی شهرک مسکن مهر گیلاوند در حال بازی بود که دیگر به خانه برنگشته است. خانواده این پسر می گویند فرزندشان دارای معلولیت ذهنی بوده و بعد از گم شدن همه جا را دنبال او گشتند اما اثری از او یافت نشد.

فیلم کامل ربودن پسر ۱۰ ساله دماوند

عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اعلام کرد: چند روز پیش با طرح شکایت والدین یک کودک ۱۰ ساله مبنی بر مفقودیت فرزندشان به مراجع انتظامی شهرستان دماوند ، اقدامات فنی و تخصصی پلیس از همان لحظات اولیه آغاز و سرنخ های مبهمی مبنی بر وقوع احتمالی آدم ربایی بدست آمد.

در نهایت جسم بی جان این کودک در بیابان های گیلاوند پیدا شد. پلیس با بررسی شواهد و دلایل متقن به یک جوان ۱۹ ساله که طرح دوستی با این کودک ریخته بود مظنون و با اقدامات فنی با هماهنگی بازپرس پرونده با دستگیری متهم پرده از یک جنایت گشود.


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم ربودن پسر ۱۰ ساله دماوند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *