قابی از کارگردان سریال یاغی و همسرش عاطی بازیگر سریال یاغی! + عکس

در تصویری مشاهده میکنید که آبان عسکری بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی به همراه همسرش محمد کارت کارگردان این سریال را مشاهده می‌کنید.

عکسی از محمد کارت کارگردان سریال یاغی و همسرش آبان عسگری. در ادامه با خبر کارگردان یاغی همراه فیگار بمانید.

محمد کارت کارگردان

بیوگرافی محمد کارت

محمد کارت کارگردان
بیوگرافی محمد کارت, کارگردان سریال یاغی

کارگردان سریال یاغی کیست ؟

محمد کارت متولد سال 1365 در شیراز، کارگردان و بازیگر است. از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نمود. از جمله آثار او می توان به شنای پروانه، آزادی مشروط، عصبانی نیستم، حراج ، چه خوبه که برگشتی و سریال یاغی اشاره کرد. همسر آقای کارگردان آبان عسگری است که در سریال یاغی نقش عاطی را بر عهده دارد. آبان عسکری متولد 5 اردیبهشت 1360 در تهران، نویسنده و بازیگر است. آبان عسکری مدرک کارشناسی ارشد تئاتر دارد.

محمد کارت کارگردان

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. یاغی اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی است که یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی می‌باشد. بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی و … به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمد کارت کارگردان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *