دستیار ساکت الهامی در هوادار ؛ رونمایی از دستیار ساکت الهامی در تیم هوادار

دستیار ساکت الهامی در هوادار مشخص شد. چه کسی دستیار ساکت الهامی در هوادار شد؟ در ادامه مطلب ساکت الهامی دستیار هوادار همراه فیگار باشید.

ساکت الهامی پس از انتخاب به عنوان سرمربی هوادار و جانشینی رضا عنایتی همکاران خود را در این باشگاه برای فصل آینده انتخاب کرد. نیمکت تیم هوادار سرخابی شد.

دستیار ساکت الهامی در هوادار

رونمایی از دستیار ساکت الهامی در تیم هوادار

ساکت الهامی دستیار هوادار
ساکت الهامی دستیار هوادار

باشگاه هوادار که به تازگی سرمربی خود را انتخاب کرده است در حال فعالیت های نقل و انتقالاتی است اما هنوز به طور جدی وارد این فاز نشده اند. ساکت الهامی سرمربی تیم تهرانی دستیارانش را انتخاب کرده و قرار است به زودی از سوی باشگاه هوادار قرارداد این نفرات نهایی شود. دو نفر از اعضای کادر فنی سابق پرسپولیس فصل آینده در هوادار تهران فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از دستیار ساکت الهامی در تیم هوادار

ساکت الهامی دستیار هوادار
ساکت الهامی دستیار هوادار

علاوه بر داود فنایی، مظاهر رحیم پور مربی بدنساز فصل گذشته قرمزها و دستیار یحیی گل‌محمدی که سابقه کار با سرمربی هوادار را در پدیده مشهد دارد، شاهرخ بیانی، ایمان عالمی و عادل باباپور همکاران ساکت الهامی در هوادار تهران خواهند بود. پیش از این برخی رسانه ها از احتمال حضور مجتبی جباری در این تیم خبر داده بودند اما این اتفاق رخ نداد تا الهامی تصمیم بگیرد از افرادی استفاده کند که پیش از این سابقه همکاری با آنها را داشت.

رونمایی از دستیار ساکت الهامی در تیم هوادار

ساکت الهامی دستیار هوادار
ساکت الهامی دستیار هوادار

اما نکته‌ای که ممکن است منجر به ادامه حضور مصطفی صداقت در کادر فنی تیم هوادار و در کنار ساکت الهامی نشود؛ شرایط مالی باشگاه است. گویی شرایط مالی این باشگاه تهرانی برای در اختیار گرفتن مصطفی صداقت باب میل این مربی نیست و او در شروع همکاری دوباره با ساکت الهامی در باشگاه هوادار مردد است و اگر در روزهای آتی به جمع بندی برای حضور در کادر فنی تیم تهرانی نرسد؛ احتمالا بر خلاف میل باطنی به یک باشگاه جدید خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دستیار ساکت الهامی در هوادار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *