خسوس کاساس دستیار انریکه ؛ خسوس کاساس در یک قدمی پرسپولیس

خسوس کاساس دستیار انریکه در یک قدمی پرسپولیس. آیا دستیار انریکه خسوس کاساس مربی پرسپولیس میشود؟ در ادامه مطلب خسوس کاساس پرسپولیس همراه فیگار باشید

شنیده ها حاکی از آن است یکی از گزینه های مدنظر یحیی گل محمدی برای مربی گری در پرسپولیس، خسوس کاساس دستیار سابق لوییز انریکه است.

خسوس کاساس دستیار انریکه

خسوس کاساس در یک قدمی پرسپولیس

دستیار انریکه خسوس کاساس, خسوس کاساس پرسپولیس
دستیار انریکه خسوس کاساس, خسوس کاساس پرسپولیس

خسوس کاساس ۴۸ ساله در اسپانیا و بارسلونا دستیار لوییز انریکه بوده، همچنین این مربی سابقه مربیگری در تیم های واتفورد، کادیز و ایبار را نیز در کارنامه دارد. کاساس ارتباط خوبی با په په لوسادا بدنساز جدید پرسپولیس دارد و گفته می شود یحیی گل محمدی می‌خواهد با استفاده از په په، کاساس را راضی به آمدن به پرسپولیس کند.

بیشتر بخوانید:

خسوس کاساس دستیار انریکه

دستیار انریکه خسوس کاساس, خسوس کاساس پرسپولیس
دستیار انریکه خسوس کاساس, خسوس کاساس پرسپولیس

با توجه به فالو کردن یج رسمی پرسپولیس، خبرهایی در فضای مجازی در حال پخش است با عنوان اینکه خسوس کاساس به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس تهران حضور خواهد یافت. شنیده ها حاکی از این بوده که بدنساز اهل اسپانیای تیم فوتبال پرسپولیس که جدیدا به باشگاه پرسپولیس اضافه شده است؛ پل ارتباطی با خسوس کاساس ایجاد کرده و یحیی گل محمدی تقاضامند حضور خسوس در ایران و پرسپولیس شده است. البته این تقاضا در حد مذاکرات اولیه بوده و باید دید صحت و سقم و منابع رسمی باشگاه و موضع پرسپولیس در این خصوص چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خسوس کاساس دستیار انریکه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *