درگیری دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز ؛ درگیری خشن دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز + [فیلم]

درگیری دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز. فیلم دعوای دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز منتشر شد. در ادامه مطلب دانشگاه آزاد تبریز درگیری همراه فیگار باشید.

فیلم منتشر شده از دعوا و کتک کاری دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز بازتاب گسترده ای درفضای مجازی داشته است. تا انتهای مطلب همراه ما بمانبد.

درگیری دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز

درگیری خشن دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز + [فیلم]

فیلم دعوای دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز, دانشگاه آزاد تبریز درگیری
فیلم دعوای دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز, دانشگاه آزاد تبریز درگیری

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: به مشکلات درگیری دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز رسیدگی شده است. سعید وحیدی مهر، در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص درگیری عصر دیروز تعدادی از دانشجویان واحد تبریز گفت: ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی، مشاجره بین دو سه نفر از دانشجویان بود که منجر به درگیری شده و همکاران انتظامات واحد بلافاصله در محل درگیری حاضر و ضمن آرام سازی فضای ایجاد شده، دانشجویان در حال مشاجره را جهت مشورت و راهنمایی های لازم به واحد مشاوره دانشگاه ارجاع شدند و با دانشجویانی که حرمت فضای دانشگاه حفظ نکردند، بر اساس ضوابط دانشگاه در اسرع وقت طبق مقررات و آئین نامه های دانشجویی تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

درگیری دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز

فیلم دعوای دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز, دانشگاه آزاد تبریز درگیری
فیلم دعوای دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز, دانشگاه آزاد تبریز درگیری

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز میزبان ۲۲ نفر از معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی بود در این نشست مهمی که از ساعت ۹ صبح تا سه و نیم بعد از ظهر ادامه داشت معاونین در مورد اجرای دقیق تر بخش نامه های مختلف حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی نکته نظرات خودشان را به اشتراک گذاشتند. وی عنوان کرد: در این جلسه مباحث مربوط به حوزه فرهنگی شامل کانون های فرهنگی و دانشجویی، نشریات، تشکل های اسلامی دانشجویی، حوزه مرکز مشاوره امین، دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره ارائه و همچنین با توجه به صدور کارنامه فرهنگی، بر ضرورت تکمیل مندرجات سامانه پایش فرهنگی تاکید شد.

دانشگاه آزاد اسلامی تبریز صدها دانشجو در رشته های مختلف بوده و سالانه تعداد زیادی از دانشجویان فارغ التحصیل می شوند هر چند که دعوا در بین برخی از دانشجویان ممکن است از اتفاقات ناهنجار در دانشگاه ها باشد وجود شبکه های اجتماعی باعث شده که ویدیوهای این اتفاقات به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست شده و مورد توجه قرار بگیرد سرعت انتقال خبر با گسترش شبکه های اجتماعی به طرز چشمگیری افزایش یافته کمتر از چند دقیقه یک خبر می تواند در کل کشور مخابره شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگیری دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *