زائور کمال افشین آذری را اخراج کرد ؛ اخراج توهین آمیز افشین آذری از برنامه + [فیلم]

زائور کمال افشین آذری را اخراج کرد. اخراج توهین آمیز افشین آذری از برنامه زائور کمال در باکو. در ادامه مطلب افشین آذری زائور کمال همراه فیگار باشید.

مجری شبکه تلویزیونی اِی آر بی (ARB) جمهوری آذربایجان در یک اقدام غیر حرفه ای افشین آذری خواننده تبریزی را از برنامه زنده اخراج کرد.

زائور کمال افشین آذری

اخراج توهین آمیز افشین آذری از برنامه + [فیلم]

افشین آذری زائور کمال
افشین آذری زائور کمال

روز گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی که افشین آذری خواننده پاپ آذربایجان از تبریز نیز در آن به عنوان میهمان حضور داشت؛ زائور کمال مجری تلویزیون آذربایجان در یک اقدام غیر حرفه ای ضمن افشای گفت و‌گوی خصوصی‌اش با افشین آذری در مورد دعوت از سایر خوانندگان ایرانی، او را از استدیو بیرون کرد.

بیشتر بخوانید:

زائور کمال خطاب به افشین آذری گفت: شما در پشت صحنه با لحن دیگری با من صحبت کردید که من آن صحبت ها را دوست نداشتم. شما گفتید: «چرا خواننده های ایرانی مثل علی پرمهر که محبوبیتی ندارند را به برنامه دعوت می کنید، کسی آنها را نمی شناسد، در ایران من صحنه را پر می کنم!». افشین آذری هم در پاسخ زائور گفت: من چنین چیزی یادم نمی‌آید که به شما گفته باشم. افشای حرف‌های خصوصی بین دو نفر دور از مردانگی است و خوب است که بین خودشان بماند.

زائور کمال افشین آذری

وی از برخورد ناشایست زائور کمال با مهمان برنامه اظهار تاسف کرده افزوده است: اقدامات تنبیهی لازم لحاظ شده و به اطلاع افکار عمومی رسانده خواهد شد. گفتنی است؛ افشین آذری، خواننده تبریزی در یک برنامه تلویزیونی در جمهوری آذربایجان شرکت کرده بود که توسط مجری برنامه اخراج می‌شود و بدنبال این اتفاق واکنش های تندی علیه خود جلب می‌کند. ‌‌

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زائور کمال افشین آذری  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


5 thoughts on “زائور کمال افشین آذری را اخراج کرد ؛ اخراج توهین آمیز افشین آذری از برنامه + [فیلم]

  1. اگه منصفانه قضاوت کنیم علی پرمهر محبوبیت بیشتری نسبت به افشین آذری دارد، افشین آذری اکثر اهنگاش تکراری متن تکراری خسته کننده بی روحه

  2. افشین آذری با نسیم پیشرفت کرد این دو با تکمیل هم اوج گرفتند نسیم به فراموشی سپرده شد؛ این فرد خودش را باید مدیون نسیم بداند و اونجایی هم میگه حرف بین دو مرد بماند ینی به این موضوع پرداخته اگه احساسی به موضوع نگاه نکنیم و زود قضاوت نکنیم بنظرم زائور کار درستی انجام دادند.

  3. سلام با کمال تأسف کار مجری باکو بسیار اشتباه بود، حمایت از کار اشتباه اشتباه بزرگتر است. پشت صحنه باید بماند پشت صحنه، مجری ناتوان جواب او را باید پشت صحنه میداد نه در رسانه، به کار می گویند سخن چینی که کار بسیار زشت و مذموم است.ولاغیر

  4. عاقبت کسی که دم واسه بیگانه تکون میده همینه.جالبه پانترکا که ترک ترک میکنن خفه خون گرفتن هرچند جواب اربابشونو نمیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *