درخواست باورنکردنی سپاهان برای جذب سامان فلاح ؛ چه تیمی مقصد بعدی او خواهد بود؟

درخواست باورنکردنی سپاهان برای جذب سامان فلاح. پاختاکور رقیب سرخابی‌ها برای جذب سامان. در ادامه مطلب فلاح سامان همراه فیگار باشید.

باشگاه پاختاکور ازبکستان برای جذب مدافع جوان پیکان به‌طور رسمی اقدام کرد. آیا سپاهان و یا استقلال پرسپولیس میتوانند این بازیکن را جذب کنند؟

سامان فلاح

چه تیمی مقصد بعدی او خواهد بود؟

فلاح سامان, سپاهان سامان فلاح
فلاح سامان, سپاهان سامان فلاح

سامان فلاح مدافع دهه هشتادی پیکان که عضو تیم ملی امید هم هست، طی روزهای گذشته پیشنهاد‌های متعددی از باشگاه‌های مطرح فوتبال ایران دریافت کرده است. باشگاه‌های سپاهان، پرسپولیس، فولاد و استقلال برای جذب فلاح با مدیران پیکان نامه نگاری کردند و جلساتی را داشته‌اند اما تاکنون نتوانستند رضایت تیم خودروساز را برای جذب این مدافع جوان جلب کنند.

در چنین شرایطی پای یک تیم خارجی نیز برای جذب مدافع جوان پیکان وسط آمده است. باشگاه پاختاکور ازبکستان با ارسال نامه‌ای به باشگاه پیکان به‌طور رسمی خواهان جذب سامان فلاح شده است. مدیران پاختاکور در نامه خود به مسئولان پیکان درخواست کرده‌اند تا شرایط جذب فلاح را اعلام کنند و حالا پیکانی‌ها در صورتی‌که تمایل به ترانسفر این بازیکن داشته باشند،‌ باید به‌طور رسمی جواب نامه باشگاه ازبکستانی را بدهند.

بیشتر بخوانید:

درخواست باورنکردنی سپاهان برای جذب سامان

فلاح سامان, سپاهان سامان فلاح
فلاح سامان, سپاهان سامان فلاح

اشگاه سپاهان اصفهان برای جذب بازیکن جوان تیم فوتبال پیکان درخواست رسمی خود را ارائه داد. به گزارش مهر، سامان فلاح بازیکن فصل گذشته پیکان تهران با وجود اینکه سه فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، مورد توجه تیم‌های دیگری در لیگ برتر قرار گرفته است. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران در حالی درخواست خود برای جذب فلاح که عضو تیم امید هم هست را ارائه دادند که این بازیکن با پیشنهاد پاختاکور ازبکستان روبرو شده است؛ با این حال پیکان هنوز به درخواست باشگاه ازبکستانی پاسخی نداده است.

در این بین باشگاه سپاهان نیز با ارائه پیشنهادی شگفت انگیز، خواهان جذب فلاح شده است تا بتواند بازیکن آینده دار پیکان را جذب کند. سپاهان حاضر است برای خرید فلاح مبلغی بیش از ۱۰ میلیارد تومان به باشگاه پیکان بابت دریافت رضایت‌نامه‌اش بدهد؛ در حالی که پیکانی‌ها همچنان روی حفظ فلاح اصرار دارند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سامان فلاح  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *