قول درویش به گل محمدی ؛ بازیکن برزیلی تا یکشنبه چمدان بیرانوند را می‌آورد؟

کاسیانو دیاز مهاجم مدنظر پرسپولیس تا چند روز آینده به تهران خواهد آمد، گل محمدی از نیم فصل سال قبل به دنبال جذب این مهاجم برزیلی بود.

کاسیانو دیاز موریرا که گمانه‌زنی‌ها برای پیوستن به پرسپولیس در روزهای گذشته زیاد شده بود اوایل هفته آینده به تهران می‌آید. در ادامه با خبر مهاجم جدید پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

کاسیانو دیاز مهاجم مدنظر پرسپولیس

مهاجم برزیلی مد نظر پرسپولیس

کاسیانو دیاز مهاجم مدنظر پرسپولیس
استوری علیرضا بیرانوند, مهاجم برزیلی پرسپولیس

مهاجم برزیلی پرسپولیس

این بازیکن ۳۳ ساله و برزیلی که فصل پیش را با هفت گل زده برای تیمش به پایان رسانده است مهاجم مورد نظری‌ست که یحیی گل محمدی منتظر اوست و شنیده شده که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به گل محمدی قول داده تا روز یکشنبه مشکل سفر کاسیانو به ایران را حل کند و با پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن، او را برای شرکت در تمرینات پرسپولیس به تهران بیاورد.

کاسیانو دیاز مهاجم مدنظر پرسپولیس
مهاجم برزیلی مد نظر پرسپولیس, مهاجم جدید پرسپولیس

علت به تعویق افتادن آمدن کاسیانو به ایران این است که باشگاه پرسپولیس هنوز حدود یک سوم از مبلغ رضایت‌نامه جذب این بازیکن را به باشگاه ویزلای پرتغال پرداخت نکرده است و به همین دلیل، باشگاه پرسپولیس برای آمدن کاسیانو به ایران بلیتِ باز تهیه کرده است که اگر تا یکشنبه نتوانستند باقی مانده مبلغ رضایت نامه را پرداخت کنند، مشکلی برای بلیت کاسیانو وجود نداشته باشد.

علیرضا بیرانوند، چند روز قبل با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، به زبانی طنزآلود، از آمدن این بازیکن خبر داده بود.

استوری علیرضا بیرانوند

کاسیانو دیاز مهاجم مدنظر پرسپولیس
استوری علیرضا بیرانوند, مهاجم برزیلی پرسپولیس

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کاسیانو دیاز مهاجم مدنظر پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *