بهترین کمیک های گور ؛ تمام دفعاتی که گور قصاب خدایان در کمیک‌ها حضور یافت

درحالی که کسی به خدایان اهمیت نمیداد، گور خدایان زیادی را قتل عام کرد. با فیگار همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های گور بپردازیم.

گور یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های منفی ثور است که در حماسه بزرگ Thor: God of Thunder یکی از تاریک‌ترین داستان‌های ثور را به وجود آورد. با وجود اینکه تاکنون هیچ‌گاه گور یک کمیک اختصاصی نداشته‌، اما او در برخی از بهترین کمیک های ثور حضور داشته است.

بهترین کمیک های گور

تمام دفعاتی که گور قصاب خدایان در کمیک‌ها حضور یافت

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های گور را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های گور
بهترین کمیک های گور

گور قصاب خدایان است و تاکنون اقدامات بسیار وحشتناک و تاریکی انجام داده است. این شخصیت بزودی در فیلم Thor: Love And Thunder با بازی کریستین بیل حضور خواهد یافت. به همین منظور، قصد داریم تا برخی از بزرگ‌ترین اقدامات گور در کمیک‌ها را با عنوان بهترین کمیک بوک های گور قصاب خدایان برای شما شرح دهیم. پس تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به این شخصیت بپردازیم.

قصاب خدایان

بهترین کمیک های گور
بهترین کمیک های گور, بهترین کمیک بوک های گور قصاب خدایان

هنگامی که ثور برای اولین بار به چیزی مشکوک شد، در سراسر کهکشان سفر کرده و با خدایان مختلف ملاقات کرد. اما هنگامی که او آن‌ها رو به رو شد، تمام خدایان را کشته شده یافت. او در ابتدا اوکن کینگ و ملکه سکویا را پیدا کرد که به درختی میخکوب شده بودند. سپس او وندیگورج‌ها را یافت که درحال پوسیدن در دره هستند.

پس از این ملاقات‌ها، ثور به سراغ واکرها، کلوسی، الهه عشق اسکرول‌ها و یوگ اسلاگوت را یافت. تمام آن‌ها کشته شده بودند. هیچ یک از این خدایان قبل از قتلشان در دنیای مارول ظاهر نشده بودند. تنها دلیل حضور آن‌ها در  بهترین کمیک های Gorr آشکار کردن تهدید بزرگ گور بود.

بیشتر بخوانید:

اولین قتل‌های گور

بهترین کمیک های گور
بهترین کمیک های گور, بهترین کمیک بوک های گور قصاب خدایان

علی‌رغم دعاهای گور، خانواده او بر اثر گرسنگی و بیماری کشته می‌شوند. سپس گور با دو خدا که ظاهری طلایی و سیاه دارند رو به رو می‌شود. پس از این مقابله، گور از شدت خشم، شمشیر خدای سیاه رنگ را برداشته و به خدای طلایی رنگ حمله می‌کند. این اولین باری بود که گور تصمیم گرفت تمام خدایان را سلاخی کند.

خدای تاریک در این داستان، همان Knull یا نال بود. نال پدر و پادشاه تمام سیمبیوت‌ها و نمادی از تاریکی در دنیای مارول است. با توجه به شماره چهارم کمیک Venom، ما متوجه می‌شویم که نال از دست گور جان سالم به در برده است. با این حال، خدای طلایی رنگ که همان King in Black است، به اندازه نال خوش شانس نبوده و نمی‌تواند از دست گور فرار کند.

بیشتر بخوانید:

قتل یک مانیدوگ

بهترین کمیک های گور
بهترین کمیک های گور, بهترین کمیک گور

در بخشی از بهترین کمیک گور که ثور در زمین درحال جشن پیروزی است،‌ شخصی کار آن‌ها را متوقف کرده و از یک جسد خبر می‌دهد. ثور که با آن جسد مواجه می‌شود، آن را یک خدا می‌نامند. این اولین باری بود که ثور از وجود یک قصاب خدایان آگاه شده و برای اطلاعات بیشتر، کهکشان را گشت.

هیچ‌گاه هویت اولین قربانی گور مشخص نمی‌شود. با این حال و با وجود ظاهر او، احتمالاً می‌توانیم او را یک مانیدوگ بنامیم. مانیدوگ‌ها بیگنانگان فضایی و با ظاهری انسان‌ نما هستند. تمام آن‌ها شباهت زیادی به بومیان آمریکا داشته و خدایان آمریکایی را می‌پرستند.

بیشتر بخوانید:

مرگ پرون و چرنوبوگ

بهترین کمیک های گور
بهترین کمیک های گور, بهترین کمیک بوک گور

پرون و چرنوبوگ دو دیواها بودند. درحالی که چرنوبوگ سیاه بر شب و تاریکی حکومت می‌کرد، پروون خدای طوفان‌ها بود. هر دوی آن‌ها از اعضای گارد زماستانی بودند. گارد زمستانی یکی از  بهترین گروه های ابرقهرمانی و همتای انتقام جویان در روسیه است.

از آنجایی که آن‌ها محافظ دشمنان وایکینگ‌ها بودند، ثور می‌خواست تا با آن‌ها بجنگد. اما متاسفانه او نتوانست. پروون و چرنوبوگ هرگز به نبرد با ثور نرسیدند. در عوض، ثور بدن بی‌سر چرنوبوگ و خون پرون را در سراسر اسب جنگی‌اش یافت. دیواها پس از این رویداد، دیگر در داستان حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید:

ولستاگ در زمین 14412

بهترین کمیک های گور
بهترین کمیک های گور

یکی دیگر از وحشتناک‌ترین اقدامات گور در بهترین کمیک های گور قصاب خدایان ، به صلیب کشیدن ولستاگ در زمین 14412 بود. ولستاگ که در زمین 14412 با عنوان شیر آزگارد شناخته می‌شود، توسط گور شکست خورده و کشته شد. گور به جای التماس برای رحمت، به مقابله با آزگاردیان پرداخت.

ولساگ تا پیش از مرگش به گور گفت که خود او نیز تبدیل به یک خدا شده است. هرچند که گور از این حرف خوشحال نشده و در نهایت شیر آزگارد را به صلیب کشید.

بیشتر بخوانید:

ثور هینکون را کشت

بهترین کمیک های گور
بهترین کمیک های گور, بهترین کمیک Gorr

پس از اینکه ثور رسماً خود را به عنوان دشمن اصلی گور معرفی کرد، گور نیز برای مقابله سوپرایزی را به ثور هدیه داد. او برای انجام این کار، یک خدای نیمه جان را در مسیر ثور، در نزدیکی دریاچه لادوگا و در کنار غاری که در آن نبرد می‌کنند قرار داد.

این خدا هینکون، خدای شکار سیبری و عضو یک پانتئون ناشناس بود. هینکون درحالی که مست بود توسط گور به او حمله شد. گور نیز او را در مقابل ثور رها کرد تا بمیرد. در ادامه ثور مجبور شد تا خودش هینکون را به قتل برساند تا از عذاب او جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

دار زدن خدایان ایندیگار

بهترین کمیک های گور
بهترین کمیک های گور, بهترین کمیک های Gorr

پس از اینکه دختر کوچکی از سیاره ایندیگار به ثور برای باران دعا کرد، خداری آذرخش متوجه شد که بلایی سر خدایان ایندیگار آمده است. برای رفع این مشکل، ثور از کاخ آن‌ها دیدن کرد و متوجه شد که لرد آل بلود، هاگسکار و ویل کراوسکین و تمام فرزندانشان دار زده شده‌اند. همچنین آن‌ها همانند گوشت‌های قصابی، از بالا آویزان شده بودند. این بار ما شاهد یک قصابی واقعی در بهترین کمیک Gorr بودیم.

اربابان ایندیگار خدایانی بسیار مغرور بودند که باران را در سیاره ایندیگار کنترل می‌کردند. با توجه به نحوه قضاوت آن‌ها بر این سیاره، آن‌ها به هیچ عنوان خدایانی خیر خواه نبودند. پس گور نیز آن‌ها را به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف خود قرار داده و به قتل عام آن‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید:

سفر در زمان

بهترین کمیک های گور
بهترین کمیک های گور, بهترین کمیک های Gorr

در بهترین کمیک های گور قصاب خدایان متوجه شدیم که گور می‌تواند با استفاده از چند قطره خون بدن خدایان زمان، در زمان سفر کند. با این حال او ترجیح داد تا با قتل عام تمام خدایان زمان، استخری از خون ساخته و در آن شیرجه بزند.

برخلاف آزگاردیان، خدایان زمان، خدایان جنگ طلبی نبودند. در عوض آن‌ها کاملاً صلح طلب بودند. هرچند که گور اعتقاد داشت آن‌ها نیز همانند هر خدای دیگری در کارهای مردم دخالت نکردند پس فایده‌ای برای این دنیا ندارند. به همین دلیل بود که به سادگی تمام آن‌ها را قتل عام کرد.

بیشتر بخوانید:

فالیگار دوست ثور بود

بهترین کمیک های گور
بهترین کمیک های گور, بهترین کمیک های گور قصاب خدایان

ثور در بهترین کمیک گور با جسد خدایان بسیار زیادی برخورد کرد. با این حال، تعداد کمی از آن‌ها به اندازه جسد فالیگار در شماره چهارم Thor: God of Thunder برای او اهمیت داشت.

فالیگار خدای حامی مرزهای کهکشانی و قهرمان مسابقات جاودانه‌ها برای پنج سال متوالی بود. هنگامی که ثور او را کشف کرد، فالیگار در سواحل سرزمین‌های خود درحال پوسیدن بود و نمازگزارانش نیز برای قیام او دعا می‌کردند. فالیگار یکی از بهترین دوست‌های ثور بود و جسد او، دقیقاً مطابق کمیک بوک، در فیلم ثور عشق و رعد نیز حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

بمب خدا

بهترین کمیک های گور
بهترین کمیک های گور, بهترین کمیک بوک گور

در ادامه گور پس از کشتن موفقیت آمیر تمام خدایان زمان، به زمان آغاز همه چیز سفر کرد. در این میان، او یک خدای بزرگ تازه متولد شده را پیدا کرد. گور این نوزاد را کشت و قلبش را به زمان حال برگرداند؛ زمانی که می‌توانست با استفاده از آن، یک بمب از اندام‌های خدایان بسازد.

گور مایل بود که بزرگ‌ترین و قویترین خدایان دنیای مارول ا به قتل برساند. البته که او خود را ضعیف‌تر از مقابله با آن‌ها می‌دانست پس از این کار دست کشید. این نکته بسیار مهمی است که اثبات می‌کند گور هم تصمیمات منطقی می‌گیرد و کاری نمی‌کند که در نبردها بازنده شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های گور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های گور

بهترین کمیک بوک گور کدام است؟

مهم‌ترین کمیک بوکی که گور در آن حضور داشت، سریال Thor: God of Thunder است.

بازیگر نقش گور در فیلم Thor: Love And Thunder چه کسی است؟

کریستین بیل بازیگر نقش گور در فیلم Thor: Love And Thunder است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *