مراسم ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک ؛ خصوصی ترین عکس عروسی جنیفر لوپز منتشر شد!

فیلم منتشر شده از مراسم ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک زوج هالیوودی معروف به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای جهان در اینستاگرام تبدیل شد.

جنیفر لوپز و همسرش بن افلاک ، پس از 20 سال بالاخره موفق به برگزاری مراسم ازدواج خود البته در خلوت و بدور از رسانه ها شدند. در ادامه با خبر جنیفر لوپز و بن افلاک همراه فیگار بمانید.

مراسم ازدواج جنیفر لوپز

ازدواج جنیفر لوپز

مراسم ازدواج جنیفر لوپز
ازدواج جنیفر لوپز با بن افلاک, ازدواج جنیفر لوپز, جنیفر لوپز و بن افلاک

ازدواج جنیفر لوپز با بن افلاک

ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک به روایت تصاویر فاش شده TMZ در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. جنیفر لوپز از نام خانم جنیفر لین افلک برای خود استفاده کرده و سلفی هایی از خود و تازه داماد را نیز همراه با ویدیویی از آماده شدنشان برای این روز ویژه منتشر کرده است

مراسم ازدواج جنیفر لوپز
جنیفر لوپز و بن افلاک, جنیفر لوپز و همسرش بن افلاک

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور 52 ساله و بن افلک بازیگر و کارگردان 49 ساله، بیست سال پس از شروع اولین رابطه‌اشان، به تازگی در یک‌ مراسم‌ کوچک‌ با حضور‌ خانواده و فرزندانشان در لاس وگاس به صورت رسمی ازدواج کردند. این زوج (بنیفر) اولین بار ۲۰ سال پیش وارد رابطه‌ شدند و پس از دو سال کارشان به جدایی کشید و سال گذشته پس از ۱۷ سال، دوباره رابطه خود را آغاز و سرانجام‌ ازدواجشان را رسمی کردند.

مراسم ازدواج جنیفر لوپز
جنیفر لوپز و همسرش بن افلاک, مراسم ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم ازدواج جنیفر لوپز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *