لواندوفسکی بارسلونا ؛ آخرین پیشنهاد بارسلونا به بایرن مونیخ برای لواندوفسکی

آیا مقصد بعدی لواندوفسکی بارسلونا خواهد شد؟ آخرین پیشنهاد بارسلونا به بایرن مونیخ برای لواندوفسکی. در ادامه مطلب بارسلونا لواندوفسکی همراه فیگار باشید.

باشگاه بارسلونا برای جذب مهاجم لهستانی بایرن مونیخ پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی ارائه داده است.

لواندوفسکی بارسلونا

آخرین پیشنهاد بارسلونا به بایرن مونیخ برای لواندوفسکی

بارسلونا لواندوفسکی, پیوستن لواندوفسکی به بارسلونا
بارسلونا لواندوفسکی, پیوستن لواندوفسکی به بارسلونا

روبرت لواندوفسکی امروز در زابنر اشتغاسه حاضر شده تا آزمایش‌های پزشکی پیش‌فصل بایرن مونیخ را پشت سر بگذارد اما او می‌تواند برای پیوستن به بارسلونا، باشگاه محبوبش امیدوار باشد. طرفداری | در هفته‌های اخیر، روبرت لواندوفسکی اصرار زیادی برای پیوستن به بارسلونا داشته و بلوگرانا نیز اقدام‌هایی جدی برای جذب این ستاره لهستانی انجام داده است. با این‌حال بایرن مونیخ هر سه پیشنهاد بارسا برای لواندوفسکی را نپذیرفته و گفته می‌شود اولی هونس، رییس افتخاری بایرن مونیخ راضی به چنین انتقالی نیست.

روبرت لواندوفسکی که یک فصل دیگر با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد، همچنان در حال فشار وارد آوردن به مدیران این باشگاه آلمانی برای موافقت با جدایی‌اش از این تیم است و به نظر می‌رسد تا پیوستن به بارسلونا فاصله چندانی ندارد. بر اساس ادعای منابع کاتالان، انتقال روبرت لواندوفسکی 33 ساله به بارسلونا قبل از تاریخ 12 جولای(سه شنبه 21 تیر) تکمیل و نهایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لواندوفسکی بارسلونا

بارسلونا لواندوفسکی, پیوستن لواندوفسکی به بارسلونا
بارسلونا لواندوفسکی, پیوستن لواندوفسکی به بارسلونا

روبرت لواندوفسکی یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد. او به صراحت اعلام کرده است که دوست دارد این تیم را ترک کند تا راهی بارسلونا شد که این اقدام او با مخالفت باشگاه بایرن مواجه شده است. باشگاه بایرن مونیخ تاکنون اجازه جدایی را به لواندوفسکی نداده است و مدیران باشگاه به صراحت اعلام کرده اند که به این بازیکن نیاز دارند.

علاوه بر بارسلونا از پاری سن ژرمن به عنوان دیگر مشتری جدی لواندوفسکی یاد می شود البته خود این بازیکن اعلام کرده است که دوست دارد راهی بارسلونا شود اما ممکن است که وضعیت بد مالی آبی اناری ها و سنگ اندازی سران بایرن باعث شود تا او راهی تیم پاریسی شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لواندوفسکی بارسلونا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *