اسپانسر رئال مادرید ؛ BMW رسما اسپانسر جدید رئال مادرید شد

اسپانسر رئال مادرید BMW شد. BMW رسما اسپانسر جدید رئال مادرید شد. در ادامه مطلب رئال مادرید اسپانسر جدید همراه فیگار باشید.

کمپانی اتوموبیل‌سازی آئودی از سال 2003 دومین اسپانسر بزرگ رئال مادرید پس از آدیداس محسوب می شد ولی دو طرف در پایان سال گذشته میلادی بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیدند.

اسپانسر رئال مادرید

BMW رسما اسپانسر جدید رئال مادرید شد

 BMW اسپانسر رئال, رئال مادرید اسپانسر
BMW اسپانسر رئال, رئال مادرید اسپانسر

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای از آغاز همکاری و شراکت تجاری این باشگاه با شرکت خودروسازی بی ام و خبر داد. تا فصل گذشته و از 19 سال قبل دیگر خودروساز آلمانی، شرکت آئودی شریک تجاری کهکشانی‌ها بود و از این پس BMW خودروی بازیکنان رئال مادرید را تأمین خواهد کرد. شراکت خودروساز آلمانی با قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در دسته اسپانسرینگ جهانی قرار دارد و دامنه این شراکت تنها از شراکت رئالی‌ها با دو اسپانسر دیگرشان، آدیداس و خطوط هوایی امارات محدودتر است.

بیشتر بخوانید:

اسپانسر رئال مادرید

 BMW اسپانسر رئال, رئال مادرید اسپانسر
BMW اسپانسر رئال, رئال مادرید اسپانسر

BMW پرفروش ترین در آلمان بالاتر از آئودی، لکسوس و مرسدس بنز است و سهام رولزرویس و مینی را نیز در اختیار دارد. BMW همچنین یکی از اسپانسرهای باشگاه میلان از سال گذشته است ولی قرارداد این کمپانی با رئال مادرید گران تر خواهد بود. در ویدیوی منتشر شده تنها سه مدل برقی ix ،i4، i7 دیده می شود ولی ستاره های رئال قادرند هر مدلی از BMW را که می خواهند انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اسپانسر رئال مادرید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *