گوگل safe search ؛ چطور جستجوی ایمن یا Safe Search را غیرفعال کنیم؟

گوگل safe search را چگونه غیر فعال کنیم؟ چطور جستجوی ایمن یا Safe Search را غیرفعال کنیم؟ در ادامه مطلب safe search گوگل همراه فیگار باشید.

گزارش‌ها از قفل شدن تنظیمات جستجوی گوگل و بینگ، دو موتور جستجوی پرکاربرد جهانی، روی حالت ایمن و فیلتر بسیاری از نتایج، در برخی اپراتورها مثل همراه اول و ایرانسل حکایت دارد.

گوگل safe search

چطور جستجوی ایمن یا Safe Search را غیرفعال کنیم؟

جستجوی ایمن, Safe Search, safe search گوگل
جستجوی ایمن, Safe Search, safe search گوگل

جستجوی ایمن یا SafeSearch در سرچ گوگل تضمین می‌کند که محتوای رکیک را در جستجوی خود مشاهده نمی‌کنید. اگر می‌خواهید چنین محتوایی به جستجوهای شما اضافه شود، اول باید SafeSearch را خاموش کنید. در این مطلب خواهیم دانست که چگونه جستجوی ایمن را غیر فعال کنیم پس با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

توجه داشته باشید که با برداشتن جستجوی ایمن در یکی از دستگاه‌ها، این قابلیت در تمام دستگاه‌هایی که با حساب گوگل شما همگام‌سازی شده غیرفعال می‌شود. برای این کار ابتدا باید بدانید که جستجوی ایمن کجاست. در ادامه تمام مراحل را قدم به قدم شرح خواهیم داد. برای خاموش کردن SafeSearch در سیستم ویندوز، مک یا لینوکس خود، ابتدا یک مروگر اینترنت را باز کنید و سپس وارد https://www.google.com شوید. در پایین سمت چپ سایت گوگل، روی Settings کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

گوگل safe search

جستجوی ایمن, Safe Search, safe search گوگل
جستجوی ایمن, Safe Search, safe search گوگل

در منوی تنظیمات گزینه Search Settings را انتخاب کنید. در اینجا وارد صفحه Search Settings خواهید شد. حالا در بخش SafeSearch Filters، گزینه Turn On SafeSearch را روشن کنید. با رفتن به پایین صفحه و زدن گزینه Save تمام تغییراتی که انجام داده‌اید ذخیره خواهد شد. در اینجا پنجره Your Preferences Have Been Saved ظاهر می‌شود. با زدن OK آن را تایید کنید.

پس از این کار، گوگل تمام نتایج، از جمله آن‌هایی که کلمات رکیک دارند را به شما نمایش خواهد داد. برای خاموش کردن جستجوی ایمن در آیفون، آیپد یا گوشی اندرویدی، یک مرورگر را باز کنید و وارد سایت گوگل شوید. در پایین سایت روی Settings تب کنید. در تنظیماتی که باز می‌شود، گزینه Search Settings را انتخاب کنید.

گوگل safe search

جستجوی ایمن, Safe Search, safe search گوگل
جستجوی ایمن, Safe Search, safe search گوگل

در صفحه Search Settings و داخل بخش SafeSearch Filters، گزینه Show Explicit Results را فعال کنید. به پایین صفحه بروید و گزینه Save را بزنید. اعلان Your Preferences Have Been Saved را مشاهده می‌کنید. اینجا روی OK تب کنید. شاید از خودتان بپرسید چرا باید جستجوی ایمن را غیرفعال کنیم؟

اگر به سن قانونی نرسیده‌اید بهتر است اصلا این کار را انجام ندهید اما اگر یک فرد بالغ هستید، با خاموش کردن این گزینه می‌توانید هنگکام جستجوی یک عبارت، تمام نتایج فهرست شده در گوگل را مشاهده کنید و راحت‌تر به چیزی که می‌خواهید برسید. با روشن بودن SafeSearch، گوگل برخی نتایج را پنهان می‌کند و ممکن است نتوانید به چیزی که دنبالش هستید برسید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گوگل safe search سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *