ورزشگاه شهید کاظمی استقلال ؛ سرخابی‌ها بالاخره صاحب ورزشگاه اختصاصی می‌شوند

ورزشگاه شهید کاظمی استقلال . جزئیات واگذاری ۲ ورزشگاه به تیم‌های استقلال و پرسپولیس. در ادامه مطلب استقلال ورزشگاه شهید کاظمی همراه فیگار باشید.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از اختصاص ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا (ع) بطور دائمی به تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران خبر داد.

ورزشگاه شهید کاظمی استقلال

سرخابی‌ها بالاخره صاحب ورزشگاه اختصاصی می‌شوند

استقلال ورزشگاه شهید کاظمی, واگذاری استقلال و پرسپولیس
استقلال ورزشگاه شهید کاظمی, واگذاری استقلال و پرسپولیس

احمد علوی در مورد چرایی واگذاری۲ ورزشگاه به تیم های استقلال و پرسپولیس گفت:در جلسه روز گذشته مقرر شد تا دو ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی به ۲ تیم پرهوادار کشور یعنی استقلال و پرسیولیس واگذار شود. وی با بیان اینکه این اقدام در جهت افزایش شور و نشاط اجتماعی صورت گرفت، گفت: در مورد اینکه قبلا هم این ورزشگاه واگذار شده بود، باید بگویم که در دوره های گذشته سند ورزشگاه منتقل نشده است.

بیشتر بخوانید:

ورزشگاه شهید کاظمی استقلال

استقلال ورزشگاه شهید کاظمی, واگذاری استقلال و پرسپولیس
استقلال ورزشگاه شهید کاظمی, واگذاری استقلال و پرسپولیس

همچنین شهردار تهران اعلام کرده بود مالکیت دو ورزشگاه کاظمی و امام رضا تهران به صورت رسمی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار خواهد شد. ورزشگاه امام رضا در اختیار استقلال و ورزشگاه شهید کاظمی برای استفاده در اختیار پرسپولیس است اما به‌نوعی آنان اجاره‌نشین این زمین‌ها هستند که مدت‌هاست در آن تمرین می‌کنند. کنون از درون مجموعه شهرداری تهران خبر می‌رسد سرانجام دو استادیوم شهید کاظمی و امام رضا تهران به‌طور دائمی و رسمی به پرسپولیس و استقلال واگذار خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ورزشگاه شهید کاظمی استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *