روز ملی فناوری اطلاعات ؛ مراسم بزرگداشت روز ملی فناوری اطلاعات برگزار می‌شود

روز ملی فناوری اطلاعات . مراسم بزرگداشت روز فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. در ادامه مطلب فناوری اطلاعات روز ملی همراه فیگار باشید.بیست‌ودوم تیرماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی، محمدبن موسی خوارزمی، پدر علم داده‌ورزی (انفورماتیک)، توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز فناوری اطلاعات نامگذاری شده است.

روز ملی فناوری اطلاعات

 مراسم بزرگداشت روز ملی فناوری اطلاعات برگزار می‌شود

فناوری اطلاعات روز ملی
فناوری اطلاعات روز ملی

این رویداد با همراهی بانک مرکزی، وزارت ارتباطات، سازمان بورس، پلیس فتا و حمایت تعدادی از برندها و با حضور بیش از ۵۰۰ چهره کسب‌وکاری، اصحاب رسانه و پیشکسوتان صنوف مختلف فاوا برگزار می‌شود. ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله سازمان نصر تهران، سخنرانی‌ چهره‌های صنفی، کسب‌وکاری و دولتی، پنل انتقال تجربه صنفی، سخنرانی درباره چرایی و اهمیت روز فناوری اطلاعات، بررسی جامعه‌شناسانه نقش فناوری اطلاعات و مظاهر آن در زندگی ایرانیان و اهدای مدال روز فناوری اطلاعات از بخش‌های مختلف این رویداد هستند.

در این رویداد چهره‌هایی چون امیرحسین سعیدی نائینی، محمد خوانساری، حسین اسلامی، شهاب جوانمردی، دکتر مقصود فراستخواه، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، مهران محرمیان، صادق فرامرزی، میلاد منشی‌پور و… در ارائه‌ها و پنل‌های مختلف به ارائه دیدگاه‌های خود درباره بازار و صنعت فناوری اطلاعات و اهمیت ابعاد اقتصادی-اجتماعی آن خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید:

فناوری اطلاعات روز ملی

فناوری اطلاعات روز ملی
فناوری اطلاعات روز ملی

محمدباقر قالیباف در این پیام به مناسبت فرارسیدن ۲۲ تیر ماه روز ملی فناوری اطلاعات خطاب به جوانان خلاق حوزه فناوری اطلاعات نوشت: صمیمانه‌ترین سلام و درود خود را به تمامی خواهران و برادران جوان، پرتلاش، پرانگیزه و نخبه کشور در حوزه فناوری اطلاعات می‌فرستم و با افتخار از این فرصت، برای بیان اقداماتی که در راه اعتلای ایران عزیزمان ضروری می‌دانم، استفاده می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: من به همه شما فعّالان جوان، خلاق و توانمند عرصه فناوری عرض می‌کنم، ما همه توان خود را برای زمینه‌سازی فعالیت مؤثر شما به‌کار گرفته‌ایم و به‌کار خواهیم گرفت، اکنون نوبت شما است که با جدیت و تلاش، همه ظرفیت بالای خود را به‌کار گیرید تا بتوانیم عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرده و پیشرفت ایران عزیزمان را شاهد باشیم.

روز ملی فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات روز ملی
فناوری اطلاعات روز ملی

ایران قوی را شما جوانان می‌توانید بسازید و وظیفه ما مسئولان صرفاً، هموار کردن مسیر فعالیت شما است. ما را نیز در کنار خود ببینید. قالیباف یادآور شد: با یادبود و بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی، ابوجعفر محمدبن موسی خوارزمی، «روز ملی فنّاوری اطلاعات» را به دانشمندان، فعالان و کارشناسان فنّاوری اطلاعات و ارتباطات کشور تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای تمامی شما عزیزان، توفیق خدمت پرثمر و مستمر در راه اعتلای ایران عزیزمان را مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار روز ملی فناوری اطلاعات سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *