رکورد حسن یزدانی ؛ رکورد خیره‌کننده حسن یزدانی در کشتی

رکورد حسن یزدانی کشتی . رکورد خیره‌کننده حسن یزدانی در کشتی. در ادامه مطلب حسن یزدانی رکورد خیره کننده در کشتی همراه فیگار باشید.

حسن یزدانی با پیروزی در آخرین مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به یک رکورد تاریخی رسیده است.

رکورد حسن یزدانی

رکورد خیره‌کننده حسن یزدانی در کشتی

حسن یزدانی رکورد, کشتی حسن یزدانی, حسن یزدانی
حسن یزدانی رکورد, کشتی حسن یزدانی, حسن یزدانی

حسن یزدانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برابر علیرضا کریمی با امتیاز عالی برنده شد، حالا تعداد برد‌های رسمی حسن یزدانی در کشتی نسبت به باخت‌هایش بیشتر از گذشته هم شده است. حسن یزدانی تا به حال ۱۱۰ برد رسمی و تنها ۶ باخت داشته است. یزدانی از معدود کشتی‌گیران تاریخ کشورمان است که برابر هیچ کدام از کشتی‌گیران ایرانی بازنده نبوده و تنها در ۶ کشتی به حریفان خود باخته که البته ۳ باخت برابر دیوید تیلور بوده است.

محمدحسن محبی که یکی از حاضران در سالن 12 هزار نفری آزادی بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم درخصوص شکست برادرزاده‌اش یدالله محبی مقابل امیررضا معصومی اظهار داشت: نمی‌دانم چرا این بچه‌ها اینطور کار می‌کنند. خیلی حرص خوردم. با این حال انتحابی، مسابقه خوبی بود و از این سبک انتخابی خوشم آمد. همه برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی گرفتند و حتی حسن یزدانی که بهترین مدال‌آور کشتی ما در جهان و المپیک است هم در انتخابی‌ها روی تشک رفت و این کار بسیار پسندیده‌ای بود.

بیشتر بخوانید:

رکورد حسن یزدانی

حسن یزدانی رکورد, کشتی حسن یزدانی, حسن یزدانی
حسن یزدانی رکورد, کشتی حسن یزدانی, حسن یزدانی

روی هم رفته هر کسی لیاقت داشت دوبنده تیم ملی را بپوشد محک خورد و این خیلی خوب بود. حسن یزدانی در مسابقات مختلف خود ۴ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز داشته است، او سال گذشته در مسابقات المپیک برابر دیوید تیلور ۴-۳ بازنده شد، اما در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ برابر همین کشتی گیر ۶-۲ به پیروزی رسید و ضمن کسب انتقام از او، عنوان تاریخی چهارمین مدال طلای جهانی و المپیکی را به دست آورد.

رکورد حسن یزدانی

حسن یزدانی رکورد, کشتی حسن یزدانی, حسن یزدانی
حسن یزدانی رکورد, کشتی حسن یزدانی, حسن یزدانی

یزدانی بعد از عنوان قهرمانی جهان در سال گذشته تنها ۴ کشتی گرفته و طی این مدت برابر علیرضا کریمی و ۳ حریف خود در تورنمنت قزاقستان برنده بوده است. حسن یزدانی در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ تنها دیوید تیلور را مانع کسب پنجمین عنوان قهرمانی خود می‌بیند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رکورد حسن یزدانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *