معافیت امین اسماعیل نژاد ؛ کل ایران برای معافیت سوپراستار والیبال بسیج شد

معافیت امین اسماعیل نژاد . فدراسیون والیبال به دنبال معافیت اسماعیل‌نژاد از خدمت سربازی. در ادامه مطلب امین اسماعیل نژاد معافیت همراه فیگار باشید.

محمدرضا داورزنی درباره شرایط بسیار خوب امین اسماعیل نژاد بازیکن تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها گفت: اسماعیل نژاد سال گذشته در لیگ برتر سرباز بود.

معافیت امین اسماعیل نژاد

کل ایران برای معافیت سوپراستار والیبال بسیج شد

معافیت اسماعیل‌نژاد, امین اسماعیل نژاد معافیت, امین اسماعیل نژاد
معافیت اسماعیل‌نژاد, امین اسماعیل نژاد معافیت, امین اسماعیل نژاد

درخشش در لیگ ملت‌ها برای امین اسماعیل نژاد ابعاد گسترده‌ای داشته است. سوپراستار جدید والیبال ایران درخشان ترین بازیکن ما در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها بود و در نهایت در پایان رقابت‌ها بعد از نیمیر عبدالعزیز بیشترین امتیاز را در میان همه بازیکنان حاضر در مسابقات کسب کرد. این عملکرد خیره کننده امین اسماعیل نژاد باعث شده که چند باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب این ستاره والیبال ایران باشند اما همانطور که در روزهای اخیر بارها گفته شده یک چالش پیچیده پیش روی لژیونر شدن این بازیکن است.

در حقیقت هنوز یک سال از خدمت سربازی اسماعیل نژاد باقی مانده و او باید سال آینده او در یک تیم نظامی توپ بزند. با این حال در روزهای اخیر درخواست های زیادی برای بخشش ادامه خدمت سربازی اسماعیل نژاد مطرح شده و حتی عادل غلامی، کمپینی را برای این خواسته راه انداخت که با استقبال فوتبالیست‌ها هم روبرو شد.

بیشتر بخوانید:

معافیت امین اسماعیل نژاد

معافیت اسماعیل‌نژاد, امین اسماعیل نژاد معافیت, امین اسماعیل نژاد
معافیت اسماعیل‌نژاد, امین اسماعیل نژاد معافیت, امین اسماعیل نژاد

داورزنی تاکید کرد: معافیت ایشان بر می‌گردد به موافقت فرمانده کل قوا مگر اینکه در مسابقات قهرمانی جهان روی سکو برویم که بازیکنان به صورت اتوماتیک معاف می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معافیت امین اسماعیل نژاد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *