غرق شدن یاسین نهنگی ؛ مفقود شدن یک کودک بلوچ در رودخانه رابچ زرآباد + [فیلم]

غرق شدن یاسین نهنگی . تشکیل زنجیره انسانی در بستر رودخانه برای یافتن یاسین 16 ساله زرآبادی. در ادامه مطلب نهنگی یاسین غرق همراه فیگار باشید.

یاسین نوجوان ۱۶ ساله روز عید قربان در رودخانه رابچ زرآباد ناپدید شده ۶ روز است که مردم این شهر به طریق مختلف از جمله تشکیل زنجیره انسانی در بستر رودخانه به دنبال پیدا کردن یاسین هستند و تلاششان همچنان ادامه دارد.

غرق شدن یاسین نهنگی

مفقود شدن یک کودک بلوچ در رودخانه رابچ زرآباد + [فیلم]

یاسین 16 ساله زرآبادی, نهنگی یاسین غرق, مفقود شدن یاسین
یاسین 16 ساله زرآبادی, نهنگی یاسین غرق, مفقود شدن یاسین

سیستان و بلوچستان در چند روز اخیر کانون حوادث مختلف مرگبار بود. در یک حادثه در روز عید قربان، نوجوانی ۱۶ساله به نام یاسین نهنگی اهل شهرستان زرآباد دراثر سقوط در رودخانه رابچ مفقود شد و با وجود جست‌وجو‌های گسترده اهالی و نیرو‌های امداد سپاه، ارتش و نیرو‌های مردمی تاکنون اثری از او پیدا نشده است. در حادثه دوم در منطقه سیادک ابعاد فاجعه بسیار گسترده‌تر بود.

پنج نوجوان ۱۶تا۱۹ساله در حوض آب انبار این شهر جان خود را از دست دادند. حال مردم روستای سیادک خوب نیست و اهالی در بهت و حیرت عجیبی فرو رفته‌اند. حجم فاجعه به قدری گسترده است که کمتر کسی باور می‌کند پنج نوجوان در یک روز جان خود را از دست داده باشند، اما این ماجرا واقعیت دارد.

بیشتر بخوانید:

مفقود شدن یک کودک بلوچ در رودخانه رابچ زرآباد

یکی از همسایه‌ها درباره این حادثه به جام‌جم گفت: «شب حادثه بچه‌ها بیرون رفته بودند و قرار بود زود هم برگردند، اما خانواده‌هایشان هرچه منتظر ماندند، هیچ‌کدام‌شان برنگشتند. من و پدر یکی از بچه‌ها به پاسگاه رفتیم و اعلام مفقودی کردیم. تا قبل از اعلام مفقودی همه جا را گشتیم، اما خبری از بچه‌ها نبود. آن‌ها هیچ مشکلی با خانواده خود یا اهالی نداشتند و بسیار بچه‌های مودب و سربه‌زیری بودند، اما نمی‌دانیم چرا این اتفاق افتاد.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار یاسین نهنگی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *