کاوه رضایی استقلال ؛ شرط استقلال برای نهایی کردن قرارداد کاوه رضایی

کاوه رضایی استقلال را مقصد بعدی خود انتخاب میکند؟ شرط استقلال برای نهایی کردن قرارداد کاوه رضایی. در ادامه مطلب استقلال کاوه رضایی همراه فیگار باشید.

باشگاه استقلال خیلی طوفانی و هیجانی وارد بازار نقل و انتقالات نشد و مدیران این باشگاه بیشتر تمرکز خود را روی حفظ شاکله اصلی گذاشتند. با این حال تا امروز وریا غفوری، محمد دانشگر و رودی ژستد به طور قطعی از این تیم جدا شده‌اند.

کاوه رضایی استقلال

شرط استقلال برای نهایی کردن قرارداد کاوه رضایی

کاوه رضایی, استقلال کاوه رضایی
کاوه رضایی, استقلال کاوه رضایی

کاوه رضایی یکی از خریدهای احتمالی استقلال در خط حمله است که پروسه جذب او مدتهاست آغاز شده و مذاکرات بین طرفین هم کاملاً مثبت بوده است. تنها موضوعی که فعلاً مانع از نهایی شدن این توافق شده، اطمینان استقلالی‌ها از سلامت کامل این مهاجم ملی پوش است. رضایی که از مدتی قبل با آسیب دیدگی مواجه بود و با جدیت در حال درمان خودش می‌باشد، مترصد آن است تا پس از پشت سر گذاشتن کامل آسیب دیدگی به صورت رسمی به استقلال پیوسته و فصل آینده با پیراهن این تیم در میدان حضور یابد.

بیشتر بخوانید:

کاوه رضایی استقلال

کاوه رضایی, استقلال کاوه رضایی
کاوه رضایی, استقلال کاوه رضایی

استقلالی‌ها هم شرط خاصی برای این بازیکن گذاشته‌اند و معتقدند سلامت رضایی تنها در صورتی که توسط «ایفمارک» تأیید شود برای آنها قابل قبول است. گفته می‌شود که احتمالاً رضایی امروز و فردا در تست‌های جدی ایفمارک حضور می‌یابد و در صورت تایید سلامتی، قراردادش با آبی پوشان برای دو فصل به امضا می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کاوه رضایی استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *