پابلو اسکوبار فرهاد اصلانی ؛ فرهاد اصلانی و شباهتش به ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ + فیلم

پابلو اسکوبار فرهاد اصلانی . شباهت عجیب فرهاد اصلانی به معروف‌ترین قاچاقچی تاریخ جهان. در ادامه مطلب فرهاد اصلانی پابلو اسکوبار همراه فیگار باشید.

پابلو اسکوبار ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ بشریت است که ثروت خالصش به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسید. او یکی از مشهورترین چهره‌های تاریخ کلمبیاست که در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی قاچاق کوکایٔین می‌کرد و به کابوس این کشور تبدیل شده بود.

پابلو اسکوبار فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی و شباهت عجیبش به ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ

فرهاد اصلانی اسکوبار, فرهاد اصلانی, فرهاد اصلانی پابلو اسکوبار
فرهاد اصلانی اسکوبار, فرهاد اصلانی, فرهاد اصلانی پابلو اسکوبار

در سکانسی از قسمت نهم سریال «یاغی» ساخته محمد کارت که به تازگی از شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. فرهاد اصلانی در نقش اکبر مجلل یکی از بزرگ‌ترین گردانندگان باند‌های خلاف‌کار است که با گریمی کاملا شبیه پابلو اسکوبار ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ بشریت ظاهر شده است. به گزارش همشهری، ثروت خالص اسکوبار به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسید. او یکی از مشهور‌ترین چهره‌های تاریخ کلمبیاست که در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی قاچاق کوکایٔین می‌کرد و به کابوس این کشور تبدیل شده بود.

 فرهاد اصلانی و شباهتش به ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ + فیلم

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پابلو اسکوبار فرهاد اصلانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *