طرح جوانی جمعیت ایران خودرو چیست ؟ ؛ ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

طرح جوانی جمعیت ایران خودرو چیست ؟ پیش فروش ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت. در ادامه مطلب ایران خودرو طرح جوانی همراه فیگار باشید.

مطابق گزارش ها،ایران خودرو ثبت نام فروش فوق العاده خودرو با قیمت قطعی (فروش فوری با موعد ۹۰ روزه، مرحله پنجم (۵) – بخشنامه ۴۴۵۳ با موعد تحویل سه ماهه) را در اردیبهشت 1401 آغاز کرد. فرم ثبت نام اینترنتی از طریق سایت این خودروسازی در دسترس است.

طرح جوانی جمعیت ایران خودرو چیست

ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

پیش فروش ایران خودرو, ایران خودرو طرح جوانی
پیش فروش ایران خودرو, ایران خودرو طرح جوانی

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ نوزدهم آبان ۱۴۰۰ از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و ما بعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات این شرکت را به قیمت مصوب فراهم کرده است.

مادران دارای دو فرزند [تولد فرزند دوم از تاریخ مذکور به بعد] می توانند در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نام کنند و از طرح های متخص «حمایت از جوانی جمعیت» استفاده کنند. پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می کند.

بیشتر بخوانید:

طرح جوانی جمعیت ایران خودرو چیست

پیش فروش ایران خودرو, ایران خودرو طرح جوانی
پیش فروش ایران خودرو, ایران خودرو طرح جوانی

در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می‌گیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تأیید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد؛ قرعه کشی این بخشنامه با شرایط فروش مشابه، همزمان انجام می‌شود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای آنها میسر شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار طرح جوانی جمعیت ایران خودرو چیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


8 thoughts on “طرح جوانی جمعیت ایران خودرو چیست ؟ ؛ ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

    1. اگه میتونی زایمان کنی اونم دوقلو من حتمآ ظمانت رو میکنم بدون قرعه کشی ۲۰۷ بهت بدن در راستای بهشت زیر پایی ماداران حتمآ عجله کن

  1. سلام اصلا منطقی نیست بنده برج 4سال 99بچه ام به دنیا امد ومن از ان روز به بعد تمام خانه وزندگیم با تبلیغات بورس از دستم رفت حالا یک ماشین هم نمی دهند پولهایمان را گرفتند و سه تا بچه دارم شب وروز کار میکنم به خرجشان نمی رسم چرا اخه باید اینطوری باشه عدالت کجاست چرا به من نباید امتیاز ماشین تعلق بگیردحدود 8 سال در دفاتر مخابرات روستایی کارکردم حالا بیمه نمیکنند 30سال پیش ارثیه وکل داراییم را از نیرو هوایی زمین خریدم کلاهبرداری کردند لطفا راهنماییم کنید 09153109133

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *